Alkohol...

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
E d nån som har vorre gravid uten at dæm vesst d å som drakk litt alkohol før dæm fant ut dæm va gravid? Æ drakk en øl, for æ ana itj at æ va gravid å hadd itj planlagt nå baby enda eiller :/

Jeg var på heidundranes fylla 31 april..tok testen 8/9 mai..så Ja:)
Trukke vi er de eneste altså..

Ja, da jeg ble gravid med første, tok jeg en test på fredagen og den var negativ. så jeg tok en tur på byen på lørdagen og på mandagen var testen positiv!
Ble litt nervøs da, men det gikk greit! :)

Jeg smakte på litt forrige gang, men ble dårlig :/ så da droppa jeg det. Var da visst bare noen uker på vei, og hadde mistanke, så lot vær, selv om jeg ikke hadde testa positiv enda...

I følge ultralydtermin var jeg på stupfylla fire dager etter befruktning, men ikke noe etter det. Og steike, som jeg savner kaffebaileys!

Ja var hos en kompis og tok noen øl 14 april og testet positivt 23 april.Jeg er likevel ikke redd for at dette gir barnet noen skade.

nei ikke denne gangen, men med føstemann var jeg på weekendtur og 30årsdag 2 helger etter hverandre med mye alkohol før jeg oppdaget at jeg var gravid!:/ men gikk heldigvis helt fint det!

Ja, denne gangen ble det, det. Var på firmatur da han ble unnfanget så da var det ganske mye drikking. Så drakk jeg og noen venninner hver vår flaske vin 4 dager før positiv test - 5+6 da jeg testa positiv :/ tok en tidligere men da slo det ikke ut på testen. Så syns det er litt ekkelt å tenke på at jeg drakk såppas mye såppas "sent" i svangerskapet :/ MEN alle av leger og jm sier at det ikke har noe å si så tidlig. Uansett kan man ikke gjøre noe med noe man ikke vet om ;)

Nei ikke denne gangen, denne lille snuppa var veldig planlagt så da holdt jeg meg unna mens vi prøvde :) men førstemann måttet gjennom ei kule eller to :-P

Ikke denne gangen. Var veldig planlagt og da klarte jeg ikke tanken på å drikke, var litt ekkelt når jeg hadde i bakhodet at jeg kanskje var gravid.

Ikke denne gangen. Var veldig planlagt og da klarte jeg ikke tanken på å drikke, var litt ekkelt når jeg hadde i bakhodet at jeg kanskje var gravid.

Sist var jeg på skikkelig fest når jeg var ca 3-4 uker på vei :S
Fant ut jeg var gravid uka etter.
Ble mye bekymringer da, men alt gikk heldigvis fint :)

Jeg var først en uke i England på ferie i sommer,og var på konsert og drakk der. Så var vi to uker i Spania,og vi ble jo gode og fulle der også.Jeg fant det ikke ut før i slutten av juli at jeg var gravid,og da var jeg 15 uker ca. Så jeg har vært på skikkelig fylla mens hun snuppa hr liggi i magen min. Får jo drit dårlig samvittighet,men så lenge hun ser frisk og rask ut på bildene så krysser vi fingre for at hun ikke har tatt skade.

Back
Topp