Alkohol under stimulering

Lov å spørre om hvilken type dette er? Jeg sliter skikkelig med kaffen, så koffeinfri er supert! :D

Jeg har Dolce Gustomaskin hjemme, så er kapsler til den... har du tilfeldigvis den?

Ute har Espressohouse mange gode varianter (bla flat white koffeinfri)

Jeg har Dolce Gustomaskin hjemme, så er kapsler til den... har du tilfeldigvis den?

Ute har Espressohouse mange gode varianter (bla flat white koffeinfri)

Jeg har Nespresso hjemme med kapsler til. Finnes tilsvarende koffeinfrie til den, så må nok gå til innkjøp ja.
Antar at de nok smaker nokså tilsvarende Dolce Gusto sine kapsler? :)

Og appropro - flat white hørtes veldig godt ut!

Jeg har Nespresso hjemme med kapsler til. Finnes tilsvarende koffeinfrie til den, så må nok gå til innkjøp ja.
Antar at de nok smaker nokså tilsvarende Dolce Gusto sine kapsler? :)

Og appropro - flat white hørtes veldig godt ut!

Jeg er ikke sånn svart kaffedrikker så må ha de variantene som er litt mer melkete.. latte kan bli litt vel mye melk, men er glad i cafe a'lait(?) etc. Flat white er som latte bare mer kaffe og mer melk, HELT NYDELIG!!

Jeg er ikke sånn svart kaffedrikker så må ha de variantene som er litt mer melkete.. latte kan bli litt vel mye melk, men er glad i cafe a'lait(?) etc. Flat white er som latte bare mer kaffe og mer melk, HELT NYDELIG!!

Jeg er akkurat likedan - ikke helt svar, men ikke helt latte heller :happy:

Da MÅ du prøve flat white! Hva drikker du da fra Nespresso? Steamer du melken selv?
Sjelden jeg gidder å steame melken dessverre- må bli flinkere til det! Samboer er mye flinkere enn meg [emoji28]
Blir oftest de vanlige lungo variantene, men prøver å kjøpe inn litt av de limited edition variantene (julekaffen etc). Synes noen av dem er ganske gode [emoji4]
Nå er vi så heldige å ha integrert kaffemaskin hjemme, så kjøper mest hele bønner [emoji5]

Back
Topp