Alkohol under stimulering

Froggc86

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
Hvordan er forholdet deres til alkohol når dere stimulerer? :)

Jeg har holdt meg borte, men i visse settinger synes jeg det er vanskelig å finne en "unnskylding" til å avstå :) da jeg generelt er glad i å ta 1-2 glass vin med nabofruen i solskinnet på verandaen! Har forøvrig unngått nabofruen i dag, da det har vært strålende solskinn [emoji23][emoji85]

Hvordan er forholdet deres til alkohol når dere stimulerer? :)

Jeg har holdt meg borte, men i visse settinger synes jeg det er vanskelig å finne en "unnskylding" til å avstå :) da jeg generelt er glad i å ta 1-2 glass vin med nabofruen i solskinnet på verandaen! Har forøvrig unngått nabofruen i dag, da det har vært strålende solskinn [emoji23][emoji85]
Jeg tok vel totalt 3 glass vin i løpet av 30 dager på nesesprayen, men når jeg har begynt med sprøyter så unngår jeg alkohol helt[emoji4]

Jeg slet med migrene mens jeg tok nesesprayen da, så alkohol frista ikke så veldig [emoji23]

Jeg slet med migrene mens jeg tok nesesprayen da, så alkohol frista ikke så veldig [emoji23]

Nesesprayen er forferdelig! Glad jeg har kort regime [emoji85]

Vært på 1 fest , og tar gjerne et glass vin nå som det er Lørdag. Prøver å ikke tenke så mye at vi prøver , heller bare senke skuldrene å slapper av

Lurt å senke skuldrene og ikke slutte å leve [emoji4] jeg har kort regime så er snakk om 6 dager på sprøyter og da føler jeg at jeg må klare å holde meg unna ;)
På spray så tok jeg et glass eller to... :)

Koser meg også med en pils eller to under stimulering, fikk go på det av både lege og klinikken![emoji5] første runde drakk jeg ingenting, men blir helt tullete av å ha fokus på det med prøving hele tiden[emoji5]

Jeg har tatt meg noen enheter med alkohol nå i helga. Går kun på Synarela foreløpig da.
Når jeg starter med sprøyter blir det helt stopp - drikker så lite/ sjelden uansett at det ikke blir noe problem [emoji5]

som sykehuset sa til meg alkohol er ikke å anbefale under forsøk, men en enhet eller to gjør ikke noe..
(det er nok ikke noen som vil være prøvekanin om det har noe å si under stimulering)
nå når jeg gikk på nesesprayen..tok jeg et par glass i løpet av en uke siden vi giftet oss i syden..og evt spesielle anledninger..var i et uttdrikkingslag en gang og tok et par glass da og...
men holder meg helst unna..
ved sprøytestart null alkohol

som sykehuset sa til meg alkohol er ikke å anbefale under forsøk, men en enhet eller to gjør ikke noe..
(det er nok ikke noen som vil være prøvekanin om det har noe å si under stimulering)
nå når jeg gikk på nesesprayen..tok jeg et par glass i løpet av en uke siden vi giftet oss i syden..og evt spesielle anledninger..var i et uttdrikkingslag en gang og tok et par glass da og...
men holder meg helst unna..
ved sprøytestart null alkohol

Jeg fikk råd fra legene (både i Porsgrunn og Fertilitetssenteret) om å leve helt som normalt, også ift alkohol. At studier viste at det ikke hadde noe å si. Flatfylla var det eneste vi begge burde unngå, men det er heller ikke normalt for oss;)

Men den rødvinsflasken jeg og mannen deler på fredagskvelden, den gir oss god kjærestetid og det tror jeg også på som en viktig del av dette.

Jeg fikk råd fra legene (både i Porsgrunn og Fertilitetssenteret) om å leve helt som normalt, også ift alkohol. At studier viste at det ikke hadde noe å si. Flatfylla var det eneste vi begge burde unngå, men det er heller ikke normalt for oss;)

Men den rødvinsflasken jeg og mannen deler på fredagskvelden, den gir oss god kjærestetid og det tror jeg også på som en viktig del av dette.

merkelig... jeg hørte noe annet fra porsgrunn...
uansett får folk gjøre som de vil da synes jeg :)

Drakk meg skamfull dagen før jeg startet med spray.... [emoji15] Kanskje ikke det smarteste, men det trengtes (og vi er max på "fylla" rundt 2-3 ganger i året vanligvis).

I spray-tida tenker jeg man kan ta seg ett glass vin eller øl om man ender i en slik setting, siden man ikke produserer eggene som skal bli barn enda.

I sprøytetida har jeg nulltoleranse på alkohol og kutter også kaffe og cola (koffein) så tidlig jeg klarer.

Drakk meg skamfull dagen før jeg startet med spray.... [emoji15] Kanskje ikke det smarteste, men det trengtes (og vi er max på "fylla" rundt 2-3 ganger i året vanligvis).

I spray-tida tenker jeg man kan ta seg ett glass vin eller øl om man ender i en slik setting, siden man ikke produserer eggene som skal bli barn enda.

I sprøytetida har jeg nulltoleranse på alkohol og kutter også kaffe og cola (koffein) så tidlig jeg klarer.

Jeg drakk meg også snøblind helga før jeg startet med sprayen [emoji23]
Sikkert ikke det smarteste jeg har gjort nei, men gud hvor det trengtes ja!

Denne runden skal jeg også redusere koffein betraktelig når jeg starter med sprøytene. Bare greit å begynne tidlig tenker jeg

Denne runden skal jeg også redusere koffein betraktelig når jeg starter med sprøytene. Bare greit å begynne tidlig tenker jeg

Jeg drikker litt koffeinfri kaffe i sprøytetiden:) har funnet en type som faktisk er god så det er lykke[emoji173]️

Jeg drikker litt koffeinfri kaffe i sprøytetiden:) har funnet en type som faktisk er god så det er lykke[emoji173]️

Lov å spørre om hvilken type dette er? Jeg sliter skikkelig med kaffen, så koffeinfri er supert! :D

Haha! [emoji23] Glad jeg ikke er den eneste! Og det gikk jo tydeligvis bra [emoji6] Er jo ikke noe foster som får alkoholskader før den engang er blitt stimulert og sluppet omtrent 1 mnd senere.

Men under sprøytinga syns jeg det er greit å være forsiktig da, når de lages.

Anbefaler å kutte koffein så tidlig som mulig. Jeg var kaffe-avhengig, men hvis man bestemmer seg for å slutte og heller går over på te hvis man trenger noe varmt så går det overraskende bra [emoji6][emoji1360]

Haha! [emoji23] Glad jeg ikke er den eneste! Og det gikk jo tydeligvis bra [emoji6] Er jo ikke noe foster som får alkoholskader før den engang er blitt stimulert og sluppet omtrent 1 mnd senere.

Men under sprøytinga syns jeg det er greit å være forsiktig da, når de lages.

Anbefaler å kutte koffein så tidlig som mulig. Jeg var kaffe-avhengig, men hvis man bestemmer seg for å slutte og heller går over på te hvis man trenger noe varmt så går det overraskende bra [emoji6][emoji1360]

Jeg er over på te nå, prøver forsiktig avvenning av kaffe. Er også helt avhengig!
Men om det finnes noen gode koffeinfrie alternativ så hadd det vært supert! :D

Leste ett sted at koffeinfri kaffe ikke nødvendigvis er helt ok å drikke mye av heller, at det går innenfor samme "regelen" som kaffe - 1-2 kopper per dag. Noen andre som vet noe mer om dette?

Flatfylla var ganske digg den kvelden/ natten...not so much dagen etterpå.
Verste hangover siden tenårene tror jeg. Varte i 2 dager :sorry::shy:

Back
Topp