Alkohol under kuren?

Nullenusken

Forumet er livet
Jeg har gått på puregon i 3 dager nå....
Jeg har ikke drukket en dråpe alkohol siden jeg begynte på Synarela, men har utrolig lyst til å slappe av med et glass hvitvin eller to i helgen siden jeg har frihelg og vi får besøk i morgen....
Skal på UL til fredag.....

Ville du drukket? Eller skal jeg droppe det?

Håper jo dette blir siste frihelgen før jeg blir gravid.... *krysse fingrene*

Tja.. Jeg vet ikke helt. Under det ordinære forsøket drakk jeg litt under sprayinga, og jeg drikker gjerne litt når jeg bruker Progynova ifbm frys. Egentlig har jeg null tro på at et glass vin eller to kan gjøre noe skade når du bruker Puregon, men jeg vet ikke sikkert.

Overlegen på rikshospitalet sa det var greit med et glass eller to under forsøket fordi det er helsefremmende, men han sa jeg måtte begrense meg til de evt to glassa, jeg drakk rødvin jeg å resultatet ble jo positivt det

Jeg tør ikkeog drikke når jeg er midt oppi dette. Jeg har ventet så lenge og har hatt så mange anledninger til og ta meg et glass før jeg satt i gang denne karusellen, men så er jeg litt pysete også da. Jeg valgte og ta siste glass mnd før jeg startet så jeg fikk renset kroppen litt [:D] 

jeg ville ikke ha drukket. [:D]

ORIGINAL: Chumalunga

ORIGINAL: Nesing

Jeg, personlig, ville IKKE drukket nå som du tross alt er i "produksjonsfasen"! Du skal jo produsere mange, gode egg og generelt er ikke alkohol noen bonus da. Men selvsagt, du må velge selv, så jeg svarer ut ifra hvordan jeg tenker/tenkte [:D][;)].

Enig! Selv om enkelte leger kan si at det er "greit" med et glass eller to, så er jeg ikke tvil om at jeg ville hatt det best med meg selv om jeg gav hundre prosent den lille perioden det står på - og for meg betyr det bl.a  null alkohol.

Enig der, for om det ikke skulle virke saa kan du hvertfall si at du har proevd alt..Men, maa si at jeg koste meg med ett lite glass champagne under stikkinga da vi hadde brylluppsdag. Men det er jo ditt valg, og opp til deg hva du foeler deg komfortabel med? Gaar evt an aa kjoepe en alkoholfri vin??

Hei vennen[:)]
jeg tok et glass vin under sprayingen,men rørte ikke alkohol etter at jeg begynte på sprøytene.

Masse lykke til,det er deres tur nå[:)]

Back
Topp