hvor mye synes dere det er OK at andre drikker rundt barna deres? Merker at folk synes jeg tolerer veldig lite, synes ikke barn og alkohol hører sammen i det hele tatt... Havnet i rn diskusjon i går hvor folk mente jeg var hysterisk som mener mannen ikke kan ta en 6-pack øl og så komme hjem og passe babyen på fem uker
hva mener dere..?
Enig med deg.
Her har vi festet mye som single både mannen og jeg, men i prøvetiden og som småbarnsforeldre har vi et helt annet syn.
Mannen har drukket en gang på over ett år og det var i oktober
. I tillegg var det jeg som overtalte han til å dra ut med en kompis og sa han bare skulle slå ut håret.
Det er greit nok en gang i blandt med barn og, men han hadde ALDRI fått ansvaret for småtten!!
Vi prioriterer nok andre ting en alkohol ved fritid. Vi har såpass mange interesser og skal vi drikke får vi jo aldri gjort det som er VIRKELIG gøy.
Feks er mannen ute og flyr nå! Virkelig koser seg i sola! Jeg fikk sove hele SEKS timer, i intervaller, men likevel. Meste jeg har sovet på tre uker. Var supergodt!
Ikke hør på at ANDRE syns du er hysterisk!!! DU setter grensene for ditt barn, selvfølgelig sammen med din mann, men hvordan KAN folk forsvare rus + spebarn?
Her mener jeg at mer enn en øl er rus. Så snart man kjenner virkningen er det rus, det kjenner jeg etter mer enn en enhet.