Alkohol og røyk før jeg visste jeg var gravid

Klarfornestemann

Forelsket i forumet
Marsboerne2017
Sensommerbarna 2019
Hjelp! Fikk sterk positiv test på lørdag! Problemet er at jeg drakk alkohol (ordentlig full) forrige lørdag (fikk blenda test før jeg gjorde det), og har røyket frem til tirsdag! :eek: Har også spist spekeskinke, tatt koffeintabletter før trening og levd som om jeg ikke var gravid! Er så redd noe har skadet lille nurk :( Termin 14.feb ifølge appen!

Hjelp! Fikk sterk positiv test på lørdag! Problemet er at jeg drakk alkohol (ordentlig full) forrige lørdag (fikk blenda test før jeg gjorde det), og har røyket frem til tirsdag! :eek: Har også spist spekeskinke, tatt koffeintabletter før trening og levd som om jeg ikke var gravid! Er så redd noe har skadet lille nurk :( Termin 14.feb ifølge appen!

Det går nok helt fint :) Jeg var på to dagers festival med alkohol og snus helgen før jeg testet positivt med nr 1. Alt er bra med han ;)

Det går nok helt fint :)

Skal ikke være noe problem da babyen for ikke ernæring fra deg så tidlig :)

Som helsesøster sa til meg da jeg var gravid sist, er at det er ikke noe å gjøre med det desverre. Jeg hadde da drukket et par glass vin i helgen, fordi jeg tenkte ikke at det gikk an å bli gravid på et forsøk, spesielt etter så mange år med ppiller. Fikk positiv test noen dager etter f samvittigheten min ble veldig vanskelig.
Men i realiteten er det ingenting å gjøre med det.
Har du tatt folsyre?

Jeg drakk 3 ganger og røykte daglig i første svangerskap før jeg fant ut at jeg var 6 uker på vei. Det gikk veldig bra. Har en frisk og rask 13-åring ❤

Som helsesøster sa til meg da jeg var gravid sist, er at det er ikke noe å gjøre med det desverre. Jeg hadde da drukket et par glass vin i helgen, fordi jeg tenkte ikke at det gikk an å bli gravid på et forsøk, spesielt etter så mange år med ppiller. Fikk positiv test noen dager etter f samvittigheten min ble veldig vanskelig.
Men i realiteten er det ingenting å gjøre med det.
Har du tatt folsyre?
Okei! Prøver å tenke at hvis barnet har tatt skade av det vil vel kroppen ordne opp selv og abortere! Har tatt folsyre siden jeg sluttet på piller - altså 45 dager ca :) Trodde aldri jeg skulle bli gravid før mensen kom etter pilleslutt :p

Back
Topp