Alkohol og nedfrysing av melk

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Jeg ble fortalt at melken jeg pumper når jeg har drukket alkohol kan jeg fryse ned og gi til barnet senere, stemmer det?
Helte nemlig ut 4 fulle aventglass når jeg var i bryllup for to helger siden, og nå skal jeg i bryllup til helgen igjen...

Jeg ble fortalt at melken jeg pumper når jeg har drukket alkohol kan jeg fryse ned og gi til barnet senere, stemmer det?
Helte nemlig ut 4 fulle aventglass når jeg var i bryllup for to helger siden, og nå skal jeg i bryllup til helgen igjen...
Høres rart ut.. men eg aaaner ikkje ;)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

jeg ville ikke gjort det. alkoholen fryses ikke og alkoholen er jo ikke en bakterie som dør når den fryses.det er min mening da. jeg syns det er bedre og kaste og være på den sikre siden :)

Det høres veldig feil ut synes jeg. Det går ikke ann å "fryse bort alkohol", er jo en grunn til at når man drikker og ammer skal man kaste melken man pumper ut da.

Sent from my GT-I9100

Men alkohol går ut av melken på samme måte som den går ut av kroppen.
MEN,går den ut av allerede pumpa melk?

Men alkohol går ut av melken på samme måte som den går ut av kroppen.
MEN,går den ut av allerede pumpa melk?
Det trur eg ikkje altså, for er jo ikkje noe som kan frakte alkoholen ut av melken når den er Komt på boks ;)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

All melk som pumpes ut av brystene mens man er påvirket skal kastes! Men en natt pappaen ga flaske etter jeg var på venninnekveld frøs jeg melken jeg pumpet ut pga spreng om morningen. Da var jo også alkoholen ute :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp