Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvordan er det å drikke alkohol når man går på nesespray og sprøyter? Ikke at jeg drikker så veldig ofte, men sommern er rundt døra og det kan jo skje at det blir en fest...[:D]
Greit å vite og jeg glemte å spørre de i Porsgrunn når jeg var der[;)]
Vet at mange drikker som vanlig under sprayingen, men kutter alkoholen i sprøyteperioden. Det skader nok ikke å drikke litt under sprøytingen, men personlig holdt jeg meg unna bare sånn i tilfelle det skulle ha innvirkning[:)]
eg drakk under sprayingen, og klinikken sa det var helt ok. men da eg begynte på sprøytene luktet eg ikke på alkohol engang, da lager man tross alt eggene[:)]
Jeg fikk beskjed om at jeg kunne drikke litt under sprayinga, men ikke under sprøytinga. Så jeg dro på lønningspils med jobben mens jeg sprayet. Drakk ikke så mye, men fikk likevel store sorte hull fra kvelden, noe som ikke er vanlig for meg! Skummelt var det dagen etterpå! Lurer rett og slett på at det kunne vært hormonene som spilte meg et puss??!! Så mitt tips er ihvertfal: ta deg et glass eller to, men med måte[8D]
[:)] Samme som jeg tenkte på i pinsehelga i fjor dette!! Jeg drakk litt da jeg sprayet, og faktisk så var vi på sverigetur den helga eggløsningssprøyta skulle settes - og koste oss på brygga med både vin til maten og en drink etterpå.. Ingen store mengder altså, men nok til å kose seg litt [;)].. Gikk over all forventning det forsøket, så det går helt sikkert fint om du skulle unne deg litt kaldt i glasset hvis du vil det [:)]