Alkohol i svangerskapet!

Dunn

Forumet er livet
Igår fikk jeg vite om ei "venninne" som drikker både whisky, øl og røyker.. og hun er 5,5månder på veii. Faen så provosert jeg blir!!!

[:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: ....Tammis....

Ta det opp med henne davel!

Hun vet ikke at jeg vet det! Og jeg skrev "venninne"! Kjenner henne ikke så godt, men liker fortsatt ikke at hun oppfører seg slik.. [:'(]

da hadde jeg også blitt provosert...fyttoi grisen så kvalmt[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Send henne noen brosyrer om alkohol i svangeskapet i posten.

ORIGINAL: Marthe og Carina

Huff..[:'(] ekke alle som tenker HELT langt da [;)]

Pålitelig kilde du har eller? Skal jo ikke ALLTID stole på jungeltelegrafen heller.. Drakk visst i svangerskapet jeg også i følge telegrafen[;)]

Den er 100% sikker!!!! Jungeltelegrafen er noe driiiiiiiiiiiiit!

sånt som det derr blir sinna på[:@][:@][:@][:@][:@]

Pålitelig kilde du har eller? Skal jo ikke ALLTID stole på jungeltelegrafen heller.. Drakk visst i svangerskapet jeg også i følge telegrafen[;)]

ja og + at jeg hadde liggi med andre menn, så det var en såkalt veninne som sa at min mann burde forlange dna test av william og han for og se at det var han som var faren[8|][8|][8|] William var lissom ikke lik i det hele tatt på faren sin heller lissom[8|][&:][&:][&:]

Men uff og akk, hun burde blitt snakka til om hva som kan skje og at det er fraråddet på det sterkeste[:o]

ORIGINAL: Dunn

Den er 100% sikker!!!! Jungeltelegrafen er noe driiiiiiiiiiiiit!

DA tror jeg jeg hadde tatt en prat med henne om jeg hadde kjent henne eller ikke[8D]

Det er prøvd, men det går ikke inn [:'(] (Ikke av meg altså..) Men kanksje jeg skal gjøre det også.

FYFAEN sier jeg! Hvor mye har hun i hue?? Nothing

ORIGINAL: |Kine|

da hadde jeg også blitt provosert...fyttoi grisen så kvalmt[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: Viksi.

sånt som det derr blir sinna på[:@][:@][:@][:@][:@]

En på jobben min som skal ha 2 månder før meg, drikker alkehol om det blir servert til mat, hun har i allefall drukke en 4 glass vin i graviditeten, og hun mener jeg er hysterisk og hønemor aktig fordi at jeg sa det vil ikke jeg gjøre, kan klare meg fint uten alkehol i  9 mnd for min baby.

Finnes ingen unnskyldning for slikt. Da er du rett og slett DUM!!

Back
Topp