Hvordan gjør dere det med alkohol i prøvetiden? Drikker dere f.eks. til evt. positiv test, holder dere helt unna, eller en mellomting?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har samme holdningDet beste er å leve som normalt . Helt i starten er ikke barnet knyttet til moren så alkohol er ingen fare . Mange er prøvere i 1 år og til slutt har det gått 5 år . Veldig kjipt å leve i et sånn regime.
Samboern har blitt dritt sur når jeg har tatt meg en øl til grillmaten 4dpo . Men så har vi erfart med 1,5 års prøving at det har klaffa de gangene jeg har tatt meg et par øl eller et glass hvitvin
Samme her!Jeg lever som normalt, helt til rett før IKM. Da drikker jeg ikke. Ikke at det egentlig gjør noe å drikke da heller, jeg bare føler det blir feil for -meg- . ^^, Men lever ganske så normalt, ja. Eneste endringen nå som jeg er aktiv prøver er vel egentlig at jeg er flinkere til å ta multivitaminer, som inneholder den mengden folat som er anbefalt før svangerskapet.
Egentlig en veldig god idé å ha noe å glede seg over når mensen kommer!Drink til it’s pink, som noen sier. Jeg had drukket som normalt. Prøvetiden tok jo ett år, for å så miste igjen. Men nå vurderer jeg en ny taktikk, nemlig å bare drikke når mensen kommer. For da blir det kanskje noe jeg kan glede meg til. Er veldig glad i vin. Men vi får se hvor lang tid det tar før jeg kaster den taktikken ut av vinduet.
Om du et gravid så vil ikke noen glass gjøre noen forskjell, da embryoet allerede er lagt og ikke er koblet til din blodbane. Så kos degTusen takk for svar, @Freyja. og @Irrgrønn . Tenker litt det samme selv. Altså leve tilnærmet normalt, men kanskje være litt ekstra forsiktig mellom EL og mensen. Skal på en fest nå ca 5 dpo, og det er jo alt for tidlig til å få en positiv test. Tenker jeg tar det med ro, men unner meg et glass eller to om jeg har lyst på..
Jeg har akkurat fått mensen og koser meg med et glass vin i kveld. Må prøve å finne det positive i de negative testene…Drink til it’s pink, som noen sier. Jeg had drukket som normalt. Prøvetiden tok jo ett år, for å så miste igjen. Men nå vurderer jeg en ny taktikk, nemlig å bare drikke når mensen kommer. For da blir det kanskje noe jeg kan glede meg til. Er veldig glad i vin. Men vi får se hvor lang tid det tar før jeg kaster den taktikken ut av vinduet.
Ja. Er det jeg tenker også. Ved å gjøre det slik så blir det en fin trøst hvis det ikke gikk allikevel. Samtidig så reduseres forbruket uten at man gir opp alt.Jeg har akkurat fått mensen og koser meg med et glass vin i kveld. Må prøve å finne det positive i de negative testene…