Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lever som normalt til positiv test. I flere land drikkes det litt alkohol gjennom hele svangerskapet så for min del tenker en enhet eller to før positiv test så går det greit (drikker svært sjeldent). Det kan bli et langt "svangerskap" om prøvingen drar ut og jeg skal leve som gravid både med tanke på mat og alkohol også i prøveperioden I tillegg har det tatt mange måneder etter fødsel før jeg drakk noe alkohol da jeg ammet og det ble styrete med flasker
Det er jeg helt enig i og håper det ikke blir oppfattet som en oppfordring til å drikke litt i svangerskapet. Det er bare ment som en forklaring på hvorfor jeg selv ikke lever som gravid og avholds som prøver og FØR positiv testJeg tenker at å drikke litt i gjennom svangerskapet er svært uklokt. Alkohol kan skade fosteret, og man vet ikke hvilke foster som er sårbare og hvilken dose som skal til på hvilket tidspunkt.
Jeg tolket det akkurat slik du menteDet er jeg helt enig i og håper det ikke blir oppfattet som en oppfordring til å drikke litt i svangerskapet. Det er bare ment som en forklaring på hvorfor jeg selv ikke lever som gravid og avholds som prøver og FØR positiv test
Det er jeg helt enig i og håper det ikke blir oppfattet som en oppfordring til å drikke litt i svangerskapet. Det er bare ment som en forklaring på hvorfor jeg selv ikke lever som gravid og avholds som prøver og FØR positiv test