Alkohol i konfirmasjon og dåp

Kengu

Forumet er livet
VIP
Hva tenker dere om det?
Har dere tenkt å ha det selv?
Vært i noen dåp/konfirmasjoner som har hatt det?
 
Uaktuelt for min del. Inntar aldri alkohol sammen med barn. Har ikke vært i slike tilstelninger der det har blitt servert alkohol heller.
 
For oss er ikke det aktuelt, aldri vært i noen hvor det har blitt servert heller
 
Aldri vært i, og ikke aktuelt for oss.
 
Aldri vært i dåp med alkohol men konfirmasjon. Men spørs litt på personene synes jeg.
 
Synes ikke det passer seg.
Vet om ei som skal ha konfirmant snart, og hun er åpen for noen glass vin på kvelden..

Hos oss er det uaktuelt. Det er jo barnas dag.

Dette er jo oss da, og Norge.
I andre land er det sikkert helt innafor
 
Nei, har ikke opplevd at det har blitt servert i noen konfirmasjoner eller dåp, vi blir heller ikke å servere det selv. Blir å gå i kaffe og brus hos oss
 
Ikke aktuelt her. Har heller ikke hvert i verken dåp eller konfirmasjon hvor det har blitt servert.
 
Nei, helt uaktuelt. Serverer ikke alkohol med barn til stede. Aldri opplevd å få det servert i slike tilstelninger heller.
 
Jeg er ikke vant med det, men vi hadde alkohol i dåpen vår fordi mannens familie er vant til det.
Det gikk veldig rolig for seg, snakk om et par glass til middagen.
 
Synes ikke det passer seg.
Vet om ei som skal ha konfirmant snart, og hun er åpen for noen glass vin på kvelden..

Hos oss er det uaktuelt. Det er jo barnas dag.

Dette er jo oss da, og Norge.
I andre land er det sikkert helt innafor
Jeg må bare spørre. På kvelden? Er ikke konfirmasjon overstått da? :p
 
Vi hadde alkohol i min konfirmasjon. Vet ikke hva som er vanlig på mannen sin side, men går nok for alkoholfritt når den tid kommer :)
 
Back
Topp