"Alkohol" i bursdag

Sille92

Elsker forumet
Julistrålene 2025 ♡
Junibollene 2023
Julilykke 2023
Hei!
Er bedt i 40 årsdag i morgen, og har en tom hvitvinsflaske jeg kan fylle på med noe. Noen so har idé på HVA jeg kan fylle den med,som faktisk ser ut som hvitvin? :hilarious:

Alkoholfri vin :cool: eller noe saft, bare ikke la noen lukte på "vin" din da. Jeg syns Alkoholfri vin lukter vin jeg:happy:

Balholm har mange sykt gode alkoholfri drikker! Margaret er favoritten her, men den er rosa så går ikke som hvitvin, men de har andre rene eplemoster også. Har funnet dem på polet og på Meny:)

Jeg har vært på fest med Fun-saft (fruktfest) på vinflaske mange ganger! Det har funket hver gang, og fargen ble veldig troverdig. Bare pass på at eventuelle resterende vinflasker fulle av saft ikke blir stående i vinhylla hjemme. Det er så nedtur å kjenne smaken av fruktfest når du ikke er gravid lenger, og du endelig skal kose deg med et vinglass sammen med noen venninner.. :hilarious:

Jeg foretrekker sparkling tea (den blå), kjøpes på polet. Flasken ser ut som musserende vin, så hvis du har den i kjøleskapet med etiketten vendt inn, så er det ingen som kommer til å se at det er alkoholfritt. Ser ut som helt vanlig musserende vin i glasset.

Back
Topp