Alkohol.. hvor mye tåler du?

*Bestevennen*

Elsker forumet
Ble litt inspirert når jeg så tråden til Sassy, ser der er de som syns 0,7 var mye[8D]

Jeg er selv en som stort sett tåler MYE, til tross for at jeg sjelden drikker. Før (når jeg var 20-24 ) drakk jeg en halv flaske på vors og da var jeg i godt humør når jeg gikk ut[;)] Nå holder jeg meg mer til cider men drikker glatt en 6 pakning uten å kjenne noe særlig. Siste festene jeg har vert på har jeg drukket 4-6 cider og en halv flaske tyrker, helt fin dagen derpå. Eneste negative er at det er dyrt å drikke[8D]

Hvordan er inntaket hos dere andre på fest?

Jeg er ganske liten, og husker på den første klassefesten på allmenn påbygg at alle ble så overasket over hvor mye jeg fikk i meg. Hadde med en flaske likør, noen rusbrus og 2 brusflasker med blandet brus og sprit..... riktignok... den kvelden endte med at jeg satt å prøvde å ringe typen min med MP3 spilleren min...[:-]       da de andre prøvde å si at det kom nok ikke til å gå fikk de til svar: Joda, jeg må bare finne den samme sangen som han hører på så kommer jeg igjennom!......................ghaaad så flaut det var på mandagen....[:-] 

så det var kanskje litt mye den kvelden...

Har også prestert å komme inn på asker og bærum med 2,5 i promille[:D]

Jeg tåler veldig lite[:-][:-] Drikker som regel rusbrus, drinker eller vin.. Det skal ikke mye ned før det begynner å snurre[8D]

Kommer heeeelt ann på.. Forrige helt drakk jeg 4 cider og en 0,7 mad bacardi blanda med cola.. Var full, men mer sånn godfull liksom.. hehe[8D] Men mitt triks er at jeg sover leeeengst mulig dagen derpå så slipper jeg å bli så fyllesyk, bare litt trøtt og sliten.. hehe[8D]

Men andre ganger holder det med 3 cider liksom så er jeg i farta[8D]

Tåler EKSTREMT mye alkohol, og det er skikkelig kjipt!!!!!!!! [:'(][:'(][:'(]

eks: fra kl 21-02 sist gang jeg var ute:

8-10 øl
5-6 drinker
5 shots

og fremdeles klinkene edru!! Nesten iallefall! [:'(]

etter en sekspakning cider er jeg nok på vei til sykehus i ambulanse..[8D]

nei så gale er det vel ikke, men ikke langt ifra..! Varierer også fra dag til dag.. Er ikke ofte på fest, men noen ganger er jeg brisen etter en flaske vin, og andre ganger er jeg sørpe full etter 4 cider..

Tror jeg tåler en del, men får kriblinger i beina etter en øl [8D] Og det får jeg kun av ØL!

ORIGINAL: Rævvabakfram

På fors drikker jeg ei flaske vin og 3-4 drinker og er godfull da [:D]

Og 1-2 drinker på byen... Nok for meg det![:D]

Back
Topp