Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er vel store mengder ingefær, som i feks ingefærshots, som ikke anbefales. Så vil tro alkoholfri ingefærøl går bra, med mindre en drikker ekstreme mengder eventuelt
Sniker
Ja, det kan du
Det man skal begrense er type ingefær shots og medisinske mengder. Jeg visste ikke sy jeg var gravid og drakk 2 ingefærshots på en dag i starten, det gikk altså fint, selv om jeg slutta å kjøpe dem da jeg fant ut av graviditeten
Sniker fra mars. Ingefær som smakstilsetning i mat og drikke går helt fint. Jeg har startet hver dag med en smoothie med litt ingefær i, da det er det eneste som har hjulpet mot kvalmen i starten. Drikker ingefærøl innimellom og har også kost meg med en og annen ingefær- og sitronte.
Jeg fikk beskjed av jordmor når jeg var der nå sist (19 uker akkurat da) at jeg burde ha litt ingefær i maten og gjerne enn flaske mild ingefær vann i kjøleskapet for å døyve kvalmen. Te med ingefær er også bra mot kvalme Men da må den ikke tynnes ut med melk.