Alkohol før testing

Love4two

Forumet er livet
Jeg hadde EL i helgen og håper på at vi traff plink. Men hvordan er det egentlig å drikke litt alkohol, tenker sånn tre-fire cidere, før testing? Hvis det skulle være en spire der. Vet at alkohol ikke er bra, men betyr det ikke vin, cider og annet før babyen ev. er født?

Heisann!

Tenker du på perioden mellom EL og IKM? Jeg har hørt at fosteret, eller embryoet klarer deg selv de to første ukene, og at det ikke er noe farlig å drikke alkohol da.. [&:] Mange som ikke tenker at de kan være gravide, og fortsetter livet som vanlig da.
Sier dette fordi en venninne av meg hadde vært på 14 dagers syden-fyllekule, og fant ut hun var gravid der nede. Men hun fikk vite at det ikke var noe farlig fordi det klarte seg selv..

Vet ikke om det er sant, men det skadet vel ikke å fortelle det jeg har hørt. [;)]

HAR LEST FLERE PLASSER AT MAN BØR HOLDE SEG BORTE FRA ALKOHOL ALLEREDE I PRØVEPERIODEN[8|] TROR DET SKJER UTROLIG SJELDEN

Jaja.. jeg spør igjen: holder det ikke med noe uten alkohol, da?[8|]

Men som de sier så kan jo ikke barnet bli skadet av noe du får i deg etter at egget har løsna og før det har festa seg[8|]

Back
Topp