alien baby

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
tok det bort jeg[&:]
syntes så synd på dette barnet at jeg orker ikke ha et inlegg om det...

og til dere som lurer på hva dette var, så står det skrevet lenger ned her.. jeg visste ikke hva det var når jeg postet det her, men nå når jeg har fått svar fjerner jeg det!

stakar[:o]

Er ikke det den babyen som har sånn harlekinosis eller hva det heter, sånn at huden er for trang og ikke vokser, men bare sprekker omtrent. Sjekk i kommentarene, er alltids noen som skriver der hva som feiler ungen, når idioter legger ut filmer om at det er "alien baby" eller noe.

ORIGINAL: *Meya*

Er ikke det den babyen som har sånn harlekinosis eller hva det heter, sånn at huden er for trang og ikke vokser, men bare sprekker omtrent. Sjekk i kommentarene, er alltids noen som skriver der hva som feiler ungen, når idioter legger ut filmer om at det er "alien baby" eller noe.

jeg skjønner nesten ikke et kvekk engelsk[:D]....

Å heeeeeelvette....En baby som ser litt rar ut var jo the understatement of the year..[:o][:o][:o]

ORIGINAL: LilleOlleBolle

Dette er het forferdelig...

Huden vokser ALTFOR fort,så den vrenges,er svært få barn om overlever denne.Det krever ENORMT arbeid fra foreldrene,skrubbig,smørig osv.....

Uff,får så vodt av de barna[:(]

slik det er ja....[:o]
uff stakkar baby[:o]

ORIGINAL: Labambie

Stakkar liten!!! Det der så skikkelig vondt ut!! Huff...

ORIGINAL: Tinkaling

jeg tørr ikke gå inn, tror jeg har sett den før. er det den som er fra mexico? uansett, det var en sjelden sykdom. den døde kort tid senere vet jeg.
syns det er stygt å kalle den alienbaby[>:]

ja stakkar! er jo et liv... uff[:(]

Stakkars det lille barnet! Blir så trist jeg... [:(]

Back
Topp