Alicante

An9e

Glad i forumet
Hei,
har bestilt oss en tur til Alicante i feb.
Er det noen som har tips om hvilket område vi bør bo? Evt hotell?

Vil bo sentralt.. [:)]

åh_så_göy!!...har_dessverre_ikke_noe_tips_men_dytter_lit_for_deg[:)]

Jeg skal dit i desember. Skal bo i privat hus i da, så kan egentlig ikke svare deg noe mer før etter det. Men artig ihvertfall, blir sikkert kjempegodt[:)]

vett du kor i alicante d e? =)

Ohh der har pappa og farmor leilighet thi hi ..

Er et passe stort badeland der med masse sklier og greier.. ganske fint. :-)

men ikke spør meg hvor for slikt husker jeg ikke .. tok 5 min å gå til sentrum /havna

E kje bare bare å huska navn nei [;)]

Vett kje heilt om me ska ha leilighet eller hotell ennå, men vil få bestilt snart..

Har vært der for mange år siden så huske ikkje.
Men viss du poste tråden på generell så får du sikkert mange svar[:)]

Hørtes deiligt ut! men e vel ikkje så varmt der då? eller?[8|]

Jeg har vært der mange ganger, men vi har alltid leid en bolig så har ikke peiling på hotell.
var der sist i april, men da bodde jeg hos mormor. hun bor der[:)]
men er jo ikke akkurat varmt i februar da[8|] vi frøs ofte ute i april[8D]

e mulig me satse på å leia leilighet, men får se ka me finne.
någen områder du anbefale me bør bo i nærheten av?

såg at gjennomsnittstemperaturen ligge på 18grader i feb, så ikkje sånn kjempe varmt nei, men norske sommer håpe eg på hehe.

ORIGINAL: An9e

såg at gjennomsnittstemperaturen ligge på 18grader i feb, så ikkje sånn kjempe varmt nei, men norske sommer håpe eg på hehe.

Vi var der i april for to år siden, men husker ikke hva hotellet het. Det lå like ved stranden og sentrum, utrolig greit.

Vet ikke om vi var litt uheldige med været, men husker vi sa at vi ikke hadde reist før i mai hvis vi hadde visst at det var så kaldt... [&:]

Men gled deg til knallbra shopping! [:)] Og masse god tapas og vin! [;)]

ORIGINAL: marimari

Vi var der i april for to år siden, men husker ikke hva hotellet het. Det lå like ved stranden og sentrum, utrolig greit.

Vet ikke om vi var litt uheldige med været, men husker vi sa at vi ikke hadde reist før i mai hvis vi hadde visst at det var så kaldt... [&:]

Men gled deg til knallbra shopping! [:)] Og masse god tapas og vin! [;)]

Her er forresten hotellet: Hotell Melia: http://www.meliaalicante.com/en/melia-alicante.html
Var godt fornøyd med det! [:)]

vett du kor i alicante d e? =)

Er vel forresten ikke helt i Alicante...Men vi lander der... Costa blanca kysten tror jeg[:)]

d hotellet såg eg faktisk på igår, såg kanon ut!! å greit me anbefaling [:D]

mulig d e litt kaldt ja, men håpe på ein 18 grader. vil kje te kanariøyene før te høsten, vil litlå ska konna sei *vamt vamt* eller *kat kat* [8D]
reise for å komma oss vekk ei uka, shoppa litt ehh masse, kosa oss, og nyta gode mat og drikka [:D]

Back
Topp