algarve kysten- portugal

*MaaD*

Glad i forumet
Noen som har vært der? hva syntes dere?

Vi har bestillt tur i slutten av mnd, og skal nokk bo litt utenfor albufeira (gale') ,
lurer mest på om det er noe dere kan anbefale av reise mål, utflukter, parker, altså noe som er vært å få med seg der???
Vi reiser uten barn da.

ingen? [&o]

ok[:)] har vært i spania og likte meg kjempe godt, så har store forventninger til portugal også[:D]

he he ja det kan jeg jo altids ordne.
Jeg er litt rar, har samlet steiner fra de stedene vi har vært på, som jeg skriver sted å årstall på[8D] hehe, litt rar jeg, men billig suvinir er det i hvertfall[:D]

Jeg var der på jobb. Koste meg dønn! Nå hang vi nesten bare på stranda da, men ok plass. Var i Faro tror jeg[8|]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: *MaaD*

he he ja det kan jeg jo altids ordne.
Jeg er litt rar, har samlet steiner fra de stedene vi har vært på, som jeg skriver sted å årstall på[8D] hehe, litt rar jeg, men billig suvinir er det i hvertfall[:D]

thanx snuppa. skal seff betale for den. send meg kontonr når dere kommer hjem og så sender jeg adressa[:)]

den er grei. tar kontakt når vi er hjemme i gjen. reiser siste uka i april[:)] gleder meg

Der har jeg vært mye! Vet ikke hvor mange ganger, men mannen min er derfra og vi giftet oss der. Skal dit i morgen :o)
Nå vet jeg ikke hva slags utflukter dere kunne tenke dere, men dette er parkene vi har vært på:

Zoomarine (delfiner, sjøløver, fugler, akvarium, noe tivoli, basseng).

Krazyworld (mating av lamaer, kameler +++, minigolf, krokodiller og andre dyr)

Slide&Splash (den største badeparken på Algarvekysten)

Kadoc disco (for festløver, discotek med plass til 10 000 pers.)

Kiss disco (litt mindre)

Gamlebyen i Albufeira, veldig fint der

Algarve shopping (ligger i Guia), fint kjøpesenter med mange fine butikker, bowling, kino osv.

Bare spør om du lurer på noe, da mannen min er oppvokst der :o)

Var der når jeg var liten.. ca 13 år... Koste meg jeg i alle fall[:)] Men sikkert mye som er forandret da..

Back
Topp