Alfakrøll

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Hva sier du?
Alfakrøll? Krøllalfa? "Ætt"? :p

Overhørte mannen fortelle mailadressa si til noen over telefon, da sa han alfakrøll. Og jeg sier krøllalfa :)

Jeg sier "ætt". Snakker jeg med gamle sier jeg alfakrøll, i jobbsammenheng sier jeg ofte snabel a (da det heter dette både i Sverige og Danmark) :)

Krøllalfa

Krøllalfa og alfakrøll om hverandre :P

Varierer hvem jeg snakker med, med it-folk sier jeg ætt, meb bruker og, hm, tror jeg bruker både alfakrøll og krøllalfa om hverandre faktisk

Hva sier du?
Alfakrøll? Krøllalfa? "Ætt"? :p

Overhørte mannen fortelle mailadressa si til noen over telefon, da sa han alfakrøll. Og jeg sier krøllalfa :)
Jeg sier også krøllalfa og mannen min sier alfakrøll.

Men når vi sier e-postadresser sier vi bare ætt

Fare for knusktørr humor her, men det går i krøll for meg om jeg sier krøllalfa eller alfakrøll:bookworm:

Den rare a'en. Hjernen min fungerer sjeldent år folk spør om sånne ting så klarer aldri å huske hva det heter.

Spørs hvem jeg prater med. Kan jeg si "ætt"(det kommer strengt tatt fra "at" som i hvor eposten tilhører) så gjør jeg det, men det er jo en del folk som ikke skjønner det når man ikke sier krøllalfa eller alfrakrøll, ikke helt sikker på hvilken jeg bruker.

Krøllalfa

Jeg bruker alfakrøll eller krøllalfa, akkurat nå er jeg usikker på hva som kommer ut av munnen min :p

Ætt synes jeg bare høres teit ut, og det tok lang tid før jeg i det hele tatt skjønte hva de mente :p

Samboer sier ætt..

Back
Topp