Alfabetpakker

Elisabet

Glad i forumet
Send bestilligen din på pm og husk å skrive hvilken farge du ønsker [:D]

Baby Kruffy: Store og små bokstaver + tall. 244 bokstaver og tall til sammen. 80 kr inkl. porto (dette er under 30 øre pr bokstav)

Cafe Rojo: Unicase alfabet + tall. 200 bokstaver og tall til sammen. 70 kr inkl porto (dette er rundt 30 øre pr bokstav)

Devinne Swash: Store, små og tall. Mistet litt oversikten når jeg talte, men minst 280 bokstaver. 90 kr inkl. porto (dette er under 30 øre pr bokstav)

Impact: Store, små og tall. Tror det er 440 tilsammen. 110 kr inkludert porto (under 30 øre pr bokstav)

Isla Bella: Store, små og tall. 213 tilsammen. 70 kr inkl. porto (dette er under 30 øre pr. bokstav)

Mandingo: Store, små og tall. 219 tilsammen. 70 kr inkl. porto (under 30 øre pr. bokstav)

Ravie: Store, små og tall. 213 bokstaver og tall til sammen. 70 kr. inkl porto

An Accidental Kiss: Unicase alfabet og tall. 174 bokstaver og tall til sammen. 65 kr inkl. porto

Ballpark: Store, små og tall. 324 bokstaver og tall til sammen. 95 kr inkl. porto

ORIGINAL: Elisabet

Gir selvfølgelig litt rabatt hvis man kjøper fler [:D]

Baby Kruffy: Store og små bokstaver + tall. 244 bokstaver og tall til sammen. 80 kr inkl. porto (dette er under 30 øre pr bokstav)

Cafe Rojo: Unicase alfabet + tall. 200 bokstaver og tall til sammen. 70 kr inkl porto (dette er rundt 30 øre pr bokstav)

Devinne Swash: Store, små og tall. Mistet litt oversikten når jeg talte, men minst 280 bokstaver. 90 kr inkl. porto (dette er under 30 kr pr bokstav)

Impact: Store, små og tall. Tror det er 440 tilsammen. 110 kr inkludert porto (under 30 øre pr bokstav)

Isla Bella: Store, små og tall. 213 tilsammen. 70 kr inkl. porto (dette er under 30 øre pr. bokstav)

Mandingo: Store, små og tall. 219 tilsammen. 70 kr inkl. porto (under 30 øre pr. bokstav)

An Accidental Kiss: Unicase alfabet og tall. 174 bokstaver og tall til sammen. 65 kr inkl. porto

Ballpark: Store, små og tall. 324 bokstaver og tall til sammen. 95 kr inkl. porto

Devine swash..
Ja takk![:D]

ORIGINAL: Amarula

hva slags kartong klemmer du i var skrekkelig mange fine der
(og hvor mange er det av hver bokstav sånnca)

ORIGINAL: VilSåGjerne

kor lenge varer dette tilbudet?

Så lenge dere vil [:D]

ORIGINAL: Amarula

hva slags kartong klemmer du i var skrekkelig mange fine der
(og hvor mange er det av hver bokstav sånnca)

hva salgs maskin bruker du ? [:D]

Bazzill øffkårs [:D]
Litt forskjellig. Noen ganger er det opptil 10 av de mest brukte bokstavene [:D]

ORIGINAL: Anede

Gir selvfølgelig litt rabatt hvis man kjøper fler [:D]

Devinne Swash: Store, små og tall. Mistet litt oversikten når jeg talte, men minst 280 bokstaver. 90 kr inkl. porto (dette er under 30 kr pr bokstav)

Devine swash..
Ja takk![:D]

Sender deg pm jeg

kor lenge varer dette tilbudet?

Så lenge dere vil [:D]

åååååååååååååååå love u...... min bestilling kommer om ikke så lenge.....[:D][:D][:D][:D]

I love u 2 hihihi

ORIGINAL: gammonbaby

Hvor store og hvilke farger?

Er like mini og classic alfaene til qk i størrelse. Farge er selvsagt valgfritt [:D]

ååååååååååååååååwjess=)=)=)
kommer en bestilling snart... er e ca 2-3 cm eller??
kan du trykke en pakke i feks 2 farger? halvparten av hver?

ORIGINAL: lillemumma

Er vel ca den størrelsen ja. Kan jo teknisk sett det da [:D]

d blir jo kansje litt ekstre jobb.... er egentlig bortkastet med to farger, kan like gjerne bestill to istedet=)

Å fy fader dette blir dyrt[:D] Kan man bytte ut ukurrante bokstaver?

det er kun et par ukurante bokstaver og mange av de du bruker mye [:D]

d blir jo kansje litt ekstre jobb.... er egentlig bortkastet med to farger, kan like gjerne bestill to istedet=)

[:D]

Ooohh!! Så du har liksom bare fiksa det allerede?? Høres jo supert ut! Herregud, her er det mulig jeg klarer å bruke enda litt penger.. [8|][:D]

ORIGINAL: tullmusa

Ooohh!! Så du har liksom bare fiksa det allerede?? Høres jo supert ut! Herregud, her er det mulig jeg klarer å bruke enda litt penger.. [8|][:D]

Tihi...

Den du venter på, hvis du ikke har fått den ennå [:D] cr

ORIGINAL: ~*Katriisa*~

Den du venter på, hvis du ikke har fått den ennå [:D] cr

hvoffor gidder du å ha qk når du har cr?[8D]

Jeg har bare litt qk igjen jeg.

Yes yes...me like [:D]

Og cr er hva...? *nysgjerrig*[:)] Går det mye fortere å trykke med siden du annonserer sånne gigaalfabetpakker?

Back
Topp