Alexander ett år!!

Blippetiblippblopp

Elsker forumet
Jeg har gått veldig lenge og syntes at tiden har gått fort, og at gutten min vokser utrolig fort. Jeg synes VIRKELIG ikke det er lenge siden jeg lå på registrering på sykehuset med disse sugekoppene på magen. Følte meg sooo hot!  Og husker jeg kjente at riene hadde startet, men at sykesøstrene ikke trodde meg, fordi de ikke vistes på rietelleren.

og rundt nå for et års tid siden ble jeg sendt hjem, med beskjed om å komme RETT tilbake hvis riene begynte å gjøre vondt.. hvorpå jeg tenkte for meg selv at det fortalte litt om hvor tøff en fødsel kunne bli, for de jag hadde nå KJENTES GODT!.. og hjemme sto jeg og lagde en burger til meg og sambo, for jeg tenkte vi måtte ha noe mat imagen, for det kom sikkert godt med. (den maten kom opp igjen senere for min del)

også skulle vi ta en liten dupp, og jeg lå bare i senga og kjente at riene ble sterkere og sterkere, og tilslutt, en time før vi egentlig skulle inn, sto jeg opp og prøvde å kle på meg.. Det tok sin tid, for under riene kunne jeg ikke gjøre noe. Og husker jeg fant fram varmeputa som jeg pakket bak ryggen da vi kjørte. Husker spesielt godt da jeg satt nede på sykehuset og ventet på sambo som måtte parkere bilen.. og ikke minst den VONDE senga jeg måtte ligge og føde i pga at jeg måtte ha registrering på...

Men mest av alt husker jeg den deilige roen da alt løsnet, gutten ble lagt opp på brystet mitt, og jeg bare lå der med hans hånd knyttet rundt min.

Lille vennen min som plutselig har blitt et år, Vi har jaggu kost oss masse sammen. Er UTROLIG glad i deg, og elsker deg over alt på jord.

Gleder meg til et nytt og spennende år sammen.

klem fra mamma

Gratulerer med 1 år Alexander!

Han så virkelig ut som en liten tøffing![:D]

Gratulerer med dagen til en utrolig nydelig sjarmør! [:)]

Tenk at det allerede er ett år siden...er ikke til og tro!

Ja, ikke sant han er tøff, skjønn og mere til?

Helt utrolig herlig er han. Bildene yter ham ikke rettferdighet ....

Gratulerer så masse med dagen til skjønningen!

Gratulerer så masse med 1 åringen!

ORIGINAL: mammaå lillegutt

Gratulerer så masse med dagen til skjønningen!

Det var rørende å lese, mulig det bare er jeg som har blitt veldig sentimental etter jeg ble mamma[8D]

Gratulerer så mye med dagen til en herlig liten guttebass

Back
Topp