Aleris Sykehus i Oslo

MyAngel

Elsker forumet
Noen som kjenner til dette?? Evt har noen erfaringer å dele med meg??[:)][:)]

Tenker da hovedsaklig på operasjoner! F.eks rygg operasjoner, prolaps!?

Tenker på operasjon da ja![:D] Prolaps operasjon f.eks?

ORIGINAL: Nesing

Har blitt operert der og kan si så mye som at erfaringen IKKE er god [&:]! Det ble pasientskadeerstatningssak, og jeg vant frem. 

Uff...det var ikke noe særlig! Bra du vant frem da ja! Men kan jeg spørre hvilken operasjon det var?

ORIGINAL: Tammiss

Har blitt operert der og kan si så mye som at erfaringen IKKE er god [&:]! Det ble pasientskadeerstatningssak, og jeg vant frem. 

Oi, shit. Hva slags type operasjon var dette?

Skulder. Ble 100 % livsvarig ufør etter denne operasjonen. Dermed kan jeg ikke si at jeg vil anbefale Aleris når det gjelder kirurgi. Selvsagt har de dyktige kirurger der også, men undersøk i hvert fall NØYE kvalifikasjonene før du legger deg under kniven......

Har tenkt å undersøke en god del før jeg evt velger å legge meg under kniven der ja! Men så inne på frittsykehusvalg.no at de har en del del behandlinger per år av den sorten jeg skal gjennom...så håper de er kvalfiserte til den slags! [:)] Men må sjekke opp litt først ja!

ORIGINAL: Emmeline

Sambo hadde en stor prolaps i vinter og gikk inn som ringeren i notre`dam og kom ut igjen dagen etter helt frisk[:)]

Det var på Aleris? Så godt å høre noen har positiv erfaring derfra! Vurderer å søke meg over dit...litt langt å reise, men får jeg operasjonen i nærmeste fremtid, så kan arb.giver/nav være villig til å dekke reisen for meg!

Kan gi deg navnet på en kirurg du IKKE bør velge, men da må jeg ta det på PM! [;)]

Ja, tar gjerne i mot det ja! Greit å vite hvem jeg skal holde meg unna![:D]

Flere med positive/negative erfaringer??[:)]

Dytter litt til jeg![:)]

Dytter opp denne en tur jeg! Noen andre med erfaringer?[:)]

Back
Topp