Aleris Oslo??? ang.bukplastikk

tatt brystreduksjon der, hos jan frøyen (tror jeg). kjempefornøyd! [:)]

Jeg spurte om nesten det samme her om dagen. Fikk anbefalt frøyen av en her inne. Skal selv ta bukplastikk til høsten, så spørs om det ikke blir der[:)]

jeg anbefaler collusseum klinikken. tok buk plastikk der for tre mnd siden,og er kjempe fornøyd.

Jeg anbefaler på det sterkeste Colusseums klinikken, www.ckl.no  og Dr. Roald der. Det er han som er Norges mest kjente plastiske kirurg. Når det er repotasjer o.l er det stortsett alltid han som uttaler seg.

Jeg fikk bukplastikk dekket av staten, og var under hans kniv for 6 mnd siden. Elsker livet etter magen ble borte!

ORIGINAL: *Schmoopy*

Jeg anbefaler på det sterkeste Colusseums klinikken, www.ckl.no  og Dr. Roald der. Det er han som er Norges mest kjente plastiske kirurg. Når det er repotasjer o.l er det stortsett alltid han som uttaler seg.

Jeg fikk bukplastikk dekket av staten, og var under hans kniv for 6 mnd siden. Elsker livet etter magen ble borte!

men der får man det ikke dekket lenger,og vi har ikke råd til en sånn sum[:(]

ORIGINAL: HeDa

ORIGINAL: *Schmoopy*

men der får man det ikke dekket lenger,og vi har ikke råd til en sånn sum[:(]

aha, trodde du skulle betale selv. Utrolig synd at de mistet avtalen sin.

Men Aleris er veldig profesjonelle, så hadde ikke tvilt på å gå dit om jeg ikke kunne brukt Ckl

gå inn på bukplastikk.com, der er det mange som har erfaring med aleris, jeg har kun med clk, og er kjempe fornøyd[:)]

ORIGINAL: Da25

gå inn på bukplastikk.com, der er det mange som har erfaring med aleris, jeg har kun med clk, og er kjempe fornøyd[:)]

ja,er der inne og,men har ikke fått så mange svar på bukplastikk der.Mest armer,bryst ol.

Back
Topp