Alergimedisin

x1xtrude_mor

Forelsket i forumet
Eira var til lege på ons og fikk allergimedisin Aerius fordi hun plutselig ikk så mye utslett i fjeset og nedover ryggen. veldig tørt og atopisk, hissig. klør bare litt ser det ut som.
det jeg lurer på er: burde hun ikke ha blitt bedre i eksemen til nå, hun har tatt medisin fra onsdag. jeg smører henne og med feit krem (repear).
Kan det være noe annet som ikke medisinen virker på?

vet ikke??
Kan det ikke bare være atopisk eksem eller elveblest eller no?
Elveblesten kan jo komme som en all reak og kan være vanskelig å bli kvitt...?!

Hmm Vanskelig spørsmål...
Tror jeg hadde ringt igjen på onsdag og hørt jeg hvis du ikke ser noen endring...
For da har det jo gått en uke og da burde det jo være klare bedring!

ORIGINAL: snusken

Hmm Vanskelig spørsmål...
Tror jeg hadde ringt igjen på onsdag og hørt jeg hvis du ikke ser noen endring...
For da har det jo gått en uke og da burde det jo være klare bedring!

Eller kanskje bare ta en tlf til legevakten å høre...[8|]

Hva er elveblest egentlig?
Jeg ringer nok på mandag, har ike lyst til at hun skal gå på feil medisin heller.

vist du tar ein penn og dreg den over ryggen og det kommer fort røde striper so he han elveblest. Elveblest er ein intens kløe i huda, av og til med utslett. Min he det og han kan ikkje bruke masse medisinsorter pga. elveblesten..

mmmm...vanskelig å si... Om Jonas reagerer på noe så pleier det ikke å ta mer en et par dager før det er borte...
Men han får medisin pga. kraftig atopisk xem hver dag da. Phenamin heter den.
Den Repair tåler han ikke, så her går det i a-creme og en sterk kortison salve ved behov.

Rart at hun ikke har blitt bedre, jeg ville tatt kontakt, og eventuelt fått en annen type![:)]

Ho klør ikke noe særlig ser det ut som, så da er det ikke elveblest. medisinen heter desloratadin og taes en gang pr,dag.

Back
Topp