Alenetid!

Frukasp

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Har et enormt behov for å være alene, hele tiden, begynner å gå over nå (22+4) men de siste ti ukene har jeg hatt mer lyst og bare sitte i sofahjørne å kikke i lufta. Ikke på telefon, mac eller pad, kun alene. Heldigvis kommer den sosiale meg frem igjen nå! Flere som har hatt det slik??

Har alltid vært gla i alenetid, men har nesten hatt angst for å være alene i perioder av svangerskapet x) Men foretrekker absolutt å være hjemme å slappe av fremfor alt annet :P

Jeg er veldig glad i alenetid, men samtidig så har jeg tider hvor jeg føler meg ensom og sårbar:o ikke så veldig enkelt å gjøre noe med for jeg går gjennom dette alene. Men, alenetid er viktig for alle selv om mengden er forskjellig fra person til person :)

Jeg har alltid hatt et enormt behov for alenetid, jeg var en av de barne som lekte bra på egenhånd som ikke alltid trengte noen å leke med. Jeg føler vel at dette ikke har endret seg etter at jeg ble gravid, eneste gangene jeg har større behov for nærhet er om nettene. Jeg sliter med mareritt nesten hver eneste natt, og når man våkner panikkslagen så er det greit å kunne krype under dyna til samboeren og få han til holde rundt deg :Heartpink Nå er han bortreist og jeg har løst problemet med å sette på en barnefilm som jeg kan sovne til igjen etter at jeg våkner :hilarious:

Back
Topp