Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
det går bra. som sagt hun ble tat ut av kusøsa og lagt i seng og tatt vekk det hun var koblet til.
hun må spise minst halvparten av maten selv før hun kan komme hjem.
legge på seg ja. la på seg 26gram fra igår til idag... ho gikk ned 18 gram etter fødselen, til 1392gram, idag var hun oppe i 1470... så dette går fort riktig vei...
nei. jeg er ikke det. idag var jeg der to timer... mandag var jeg ikke der i det hele tatt.
jeg synes ikke det er så ille når jeg veit hun har det bra... hun er jo ikke syk og sånn, og da synes jeg det er greit... men jeg ble redd når jeg så at sykehuset hadde ringt mens jeg sov idag tidlig... men det var heldigvis bare for og spørre om jeg kom idag, for da skulle de vente med og putte henne i seng.
Det er bra at hun legger på seg.[:D]
Kan tenke meg at du gleder deg til å ta på henne søte små babyklær. Da jeg hadde født mine koste jeg meg så da jeg tok på de egne klær. Husker at jeg hadde halve baggen med klær og ting til meg selv, og den andre halvparten var klær til babyen[:)][:D]