alenemor_19

panterinnen

Gift med forumet
Hei du [:)]

Ville bare ønske deg lykke til i morgen.
Skal krysse fingrene for deg så du slipper å bli lagt inn.. vi skal jo kanskje møtes neste uke
og det passer deg dårlig hvis du skal ligge å døse på sykehuset vettu [:)]

Du får drikke litt saft og satse på at alt står bra til og at hun holder seg inne noen uker til [:)]

Mange lykkeklemmer til deg [:D][:D]

Tusen takk for det du. Håper det jeg og. Har ikke vært i ro idag da. Ville ned på senteret og se fyrverkeriet, så hormonene satte igang her... Like før PC'en gikk i vasken... Hehe!!! Og det hadde ikke vært noe. Men jeg fikk lov til slutt.

Jeg har ikke fått med meg at det kanskje blir møte neste uke? Noe jeg har gått glipp av??

JEG SKAL INN INN IGJEN IMORRA!!!! Må god snakke med disse legene ja... (heldigvis har jeg ikke noen symptomer)

jeje.. ja snakka med jannicke T og hun sa at dere kanskje skulle møtes neste uke
og lurte på om jeg også ville være med å spise kake [:)] hvis det er greit for deg da...

Du blir sikkert ikke lagt inn vettu! Dem sier at alt er i orden og at barnet virker i fin form [:D]

Hva om jeg ikke vil ha med deg da.. hehe.. Neida. Helt i orden det vettu! Koselig og møte flere herfra... Du bor jo ikke såååå langt unna du heller....

Ja, håper det jeg og... Bare ho har lagt på seg og alt går fint gjennom navelstrengen så regner jeg med at jeg ikke må inn! Håper undertrykket ikke er over 90.....

Lykke til i morra [:D][:D]

Tusen takk... Halv ti får jeg dommen... hehe.. (eller litt etter)

Da skal jeg krysse fingra for at du slipper å legges inn [:D][:D]

ORIGINAL: alenemor_19

Hva om jeg ikke vil ha med deg da.. hehe.. Neida. Helt i orden det vettu! Koselig og møte flere herfra... Du bor jo ikke såååå langt unna du heller....

Ja, håper det jeg og... Bare ho har lagt på seg og alt går fint gjennom navelstrengen så regner jeg med at jeg ikke må inn! Håper undertrykket ikke er over 90.....

kremt.. vil du ikke ha meg med [:(]
nei, bor ikke så lang unna vettu og skal ha med meg nurket mitt så dere kan få sett han [:)]

jaja... nå må jeg natte her før jeg sovner for alvor.
nattinatt og igjen lykke til.

JEG SKAL IKKE INN!! har bestemt meg.. hehe. men tar med noen små ting i veska for sikkerhets skyld... hjalp sist gang....

ja lykke til alenemor_19....krysser fingrene for at alt står bra til[:D]

må vi få fult referat så fort du kommer hjem i morgen, hihi.....her er nysgerig petra vøtt!!!

Selvfølgelig vil jeg ha deg med Panterinnen!!! Sønnen din er jo sååå søt... Hehe...

Ja, skal gi full rapport når jeg kommer hjem! Hører dere ikke fra meg imorra, er jeg på SiA!!! Dessverre.... Men der skal jeg ikke før jeg skal føde...

lykke til i morgen alenemor_19, håper at alt står bra til med tuppa di.[;)] skal du ta sånn ctg og voppler?

Jeg tror ikke jeg skal ta ctg, så framt jeg ikke blir lagt inn... blir nok som sist, blodtrykk, urin prøve og ul. men hva er voppler?

at de måler blodgjennomstrømminga i navlestrengen.

Back
Topp