Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
kan søke om støtten 2mnd før fødsel på trygdekontoret...
er ikke nødvendig og snakke med evt saksbehandler på trygde kontoret før den tid...
da finner oxo saksbehandleren ut hvor mye hun har krav på i forbinnelse med støtten oxo.
[:D][:D]
men husk og bestill time, de er jo så vanskelige der til tider, uff!!
ja, men tror jeg hadde flaks.. for hun jeg snakket med når jeg bestilte timen var drit sur.. mister litt motet jeg når jeg blir mottatt med bare sure kommentarer..
lurt å gå der du føler det best å gå.. når man er gravid skal man bli tatt godt vare på.. [;)]
Jeg har prøvd å snakke med dem for å høre hva jeg har krav på, men de sender meg bare på sosialen... Virker som om de ser ned på meg fordi vi skal ha barn selvom det bare er samboer som har jobb!!!
jeg har en venninne som fikk en sønn for et år siden, hun jobbet ikke men det gjor samboer.. og det eneste hun fikk var engangstønaden og barnetrygd på 970 kr mnd.. det er ingenting spør du meg.. syns de som bare har en av partene som jobber burde få litt mer, er jo ikke akkurat så mye å leve på en inntekt..
dumt at du føler de ser ned på deg, men hvem bryr seg om hva andre mener.. [;)]
Nei, jeg bryr meg ikke om hva de mener, men de gjør meg forbannet!!!![:@][:@]
Inntekten til samboer varierer jo fra 8.000-13.000 i mnd så det er ikke lett å beregne... Derfor går jeg på sosialen og får vel 2.000 når inntekten hans en mnd blir veldig liten, men allikevel så er det egentlig ikke nok til å klare seg selvom vi må!!
det burde vært mer økonomisk støtte til alle syns jeg..
det første året kommer jeg til å få 16000 kr i mnd ca, men det skal dekke alle utgiftene mine så i grunnen syns jeg det er lite.. hadde jeg ikke jobbet hadde jeg fått enda mindre..