alenemor?

Nei, jeg er heldigvis lykkelig gift.[:)] Blir stresset bare av tanken på at mannen min skal reise bort en helg, så er veldig glad for at jeg ikke er alenemor. All ære til de som alltid må ordne alt selv.

Nei, er gift og vi har det bra. Alle ære til dere alenemødre, jeg et utslitt når mannen har tre aftenvakter etter hverandre.

Jeg beundrer de som er alenemødre!!

Vi er lykkelig gift, har jo vært sammen i snart 8 år. Nå er jo jeg 36 år, vi fikk jo første da jeg var 31, så vi var ferdig med jaget i kroppen. Så jeg tenker at det er derfor vi fortsatt holder sammen. Ja, det er tøft i perioder, av og til blir jeg gal av han, men for det meste så elsker jeg han høyt. Dette går nok begge veier[:D]

nei jeg er ikke det, vi har vært sammen litt over 5 år og nå planlegger vi å bygge hus og gifte oss, jeg elsker mann min utrolig høyt!

Nei er ikke det, heldigvis. Skjønner at det er tøft å få barn. Men det viktigste av alt oppi dette er å ikke glemme ut å kommunisere med hverandre! Da får en løst mange av problemene.

nei er ikke det. Men er uendelig mange ganger det nesten har blitt slutt mellom oss,da ifra min side.. men utenom alt det småtte vi kan krangle om eller være uenige om så har vi det suuupert isammen[:)]

Ikke alene her heller, men går jo opp og ned. Deilig å være ferdig med hissige graviditetshormonene (syns nok gubben og [;)]) Nå er det bare ammetåka igjen[8D]

Glad jeg ikke er alene med nå to små. All ære til dere som klarer det!

Back
Topp