Jeg har et barn på 11, så det er en stund siden jeg har både holdt babyer og vært rundt dem. Så jeg er veldig spent og jeg gleder meg. Selv om det er ganske tidlig og ting kan skje. Men prøver og ikke tenke på det. Jeg trodde ikke jeg skulle få flere barn, og jeg var egentlig litt komfortabel uten mann og så for meg et liv uten. (haha) Så selv om det ikke var planlagt, så er jeg alikevel glad for jeg ble gravid, for meg var det en positiv overraskelse. Det høres kanskje litt tussete ut men.
Jeg er både oververktig, har pcos og uregelmessig mens så at jeg ble gravid etter en gang hadde jeg aldri trodd, og det høres så utrolig umodent ut å si "trodde det aldri skulle skje meg etter en gang", men det skal jo ikke mer til en en gang.
Har alltid drømt om flere barn, men sett for meg at jeg bare skal ha et barn. Og det er også grunnen til jeg jeg vil beholde, for hun vil ha søsken og da blir det "ekstra gøy" å fortelle det.
Jeg og bf har et godt vennskap, men etter jeg sa jeg var gravid har jeg ikke hørt noe. Så jeg skal ikke mase på han, men han vet jeg beholder. Jeg tror han trenger litt tid på å la det synke inn.
Så det var min historie om graviditet. hehe