alenemor i dag

Monolit

Betatt av forumet
Ja, da er dagen kommet, og jeg er alenemor fra og med i dag (onsdag), akkurat på den dagen vi bikket 26 uker i svangerskapet. Tiden fremover kommer til å bli tøff, særlig siden vi ikke aner hvor lenge det er til sambo kan returnere hjem.

Off.
Hørtes ikke kjekt ut, men JEG heier på deg! :D 

Håper det ikke tar for lang tid. Klem

Dunn skrev:

Ja, det er nettopp det... Jeg ønsker han hjem om en uke for å si det slik :) det blir intr å se hvordan myndihetene blir å behandle saken

uff, føler sånn med deg :( håper han får komme fort hjem til dere igjen ..

Krysser fingrene for at dere snart er sammen igjen, og da for godt :-)

smorfen skrev:
øhm, føler meg dum nå, men hvorfor? skal han jobbe utenlands eller?

Sambo har valgt å returnere til hjemlandet sitt etter han fikk avslag på familiegjenforening. Han ønsker å dra ned å ordne de papirene som skal til for å få gjennomslag i saken. Men siden han nå har reist ut, må han søke fam.gjenforening derfra og derfor vet vi ikke når han kommer tilbake...

åå nei, så trist:( blir han og komme tilbake til fødselen da? å, må være så forferdlig kjipt! åsså har jo du 2 små til, og gravid og alene! all ære til deg!!

smorfen skrev:
åå nei, så trist:( blir han og komme tilbake til fødselen da? å, må være så forferdlig kjipt! åsså har jo du 2 små til, og gravid og alene! all ære til deg!!

Takk (men det er en ære som er tung å bære for å si det slik)

Vi vet ikke om han er hjemme til fødselen. Men vi håper jo selvfølgelig på det....
Rart å være alene, men det er vel en tilvenningssak tenker jeg.
Værst er det for barna. Hun han gråtet etter pappan sin to netter på rad her nå (men også de blir vel vandt med det??!)

Dunn skrev:

Monolit skrev:

smorfen skrev:

Takk (men det er en ære som er tung å bære for å si det slik)

Vi vet ikke om han er hjemme til fødselen. Men vi håper jo selvfølgelig på det....
Rart å være alene, men det er vel en tilvenningssak tenker jeg.
Værst er det for barna. Hun han gråtet etter pappan sin to netter på rad her nå (men også de blir vel vandt med det??!)

stakkars jenta:(  hun skjønner vel kansje heller ikke så mye? ldet er uffatlig hvor mye unødvendig folk skal gå igjennom, som virklig tærer på:( klem til deg!

Personlig føler jeg det som organisert barnemishandling. Hun skjønner nok ikke så mye, men likevel...

Oisann, det må være tøft å ikke vite noe om når han kan komme hjem igjen.. Stå på, sender en klapp på skuldra og en god klem - dette greier du fint :o)

Imogene skrev:
Oisann, det må være tøft å ikke vite noe om når han kan komme hjem igjen.. Stå på, sender en klapp på skuldra og en god klem - dette greier du fint :o)

Takk :)

Håper du har rett, jeg synes det er innmari tøft nå, men d blir forhåpentligvis enklere når det store savnet kommer litt på avstand...

Back
Topp