Alenemammaer

pandalise

Gift med forumet
Hvor mye har dere i mnd?

Jeg jobber bare 40%, dvs lønn etter skatt er 7000ca.

men hvis jeg blir alene får jeg ikke noe mer da?[:-] Vet jeg får dobbel barnetrygd.

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Skal du bli alene snuppa? [:(]

Klem til deg!

Nei, eller, vet ikke [:-] Men, det blir isåfall en fredelig avskjed. Føler jeg og sambo er sammen bare pga mini. Det vet jeg han føler og. Men han vil ikke la meg bli nesten konkurs[&o]
Men, TAKK [:)]

Du kan vel få bostøtte også hvis du kvalifiserer til det.

Tja...tror de over her har fått med seg det meste...
Ingen mulighet for at du kan jobbe mer enn 40% da???

Stor klem til deg!

Overgangsstønad er på 12300kr ellernoe før skatt, den reduseres etter inntekten din.
Utvidet barnetrygd ; 1900kr
Småbarnstillegg etter barnet er 1 år; 600kr
Barnebidrag; Regner du ut på bidragskalkulatoren på www.nav.no
Evt Kontantstøtte etter barnet er ett år.

Man klarer seg fint som alenemor :)

Jeg ble alene for en måneds tid siden, og jeg så veldig mørkt på det. Men ting begynner å falle på plass nå, og det er hæli å bare ha meg selv og mini å tenke på[:D]

ORIGINAL: maiiks

Overgangsstønad er på 12300kr ellernoe før skatt, den reduseres etter inntekten din.
Utvidet barnetrygd ; 1900kr
Småbarnstillegg etter barnet er 1 år; 600kr
Barnebidrag; Regner du ut på bidragskalkulatoren på www.nav.no
Evt Kontantstøtte etter barnet er ett år.

Man klarer seg fint som alenemor :)

Jeg ble alene for en måneds tid siden, og jeg så veldig mørkt på det. Men ting begynner å falle på plass nå, og det er hæli å bare ha meg selv og mini å tenke på[:D]

Småbarnstillegget får man kun dersom man har krav på full OS. Tenkte bare å nevne det[:)] Ellers ordner det seg nok, søk på alt du kan søke på hos Nav og kommunen (bostøtte ol.l). Evnt. jobb mer dersom du har mulighet. Jeg jobber 100 % og går veldig greit det altså[:)][:)][:)]

Back
Topp