Alenemamma2288
Forelsket i forumet
Dette er noe dere ikke fikk lese for dere var for seine.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Grete71
ORIGINAL: Alenemamma2288
Dere som vet hvem jeg er å slik ikke si det videre for folk som ikke skal vite det trenger ikke vite det. jeg gir selv beskjed hvis noen skal få vite d.
ORIGINAL: DaintyDelusiveDoll
Men hvis det er anonym du vill være, så hadde jeg fremdeles valgt ett annet nick. Skjønte hvem du var med en gang.
Men hvis det er anonym du vill være, så hadde jeg fremdeles valgt ett annet nick. Skjønte hvem du var med en gang.
det kan du faktisk ikke si for jeg har aldri sakt at jeg har vært her inne før. Å det finnes mange alenemødre her på BV. Sorry, men følte bare for å bjeffe tilbake.
det kan du faktisk ikke si for jeg har aldri sakt at jeg har vært her inne før. Å det finnes mange alenemødre her på BV. Sorry, men følte bare for å bjeffe tilbake.
Nei, men det står da gammel bruker. Og er bare ei som har vært her før som skriver sånn som du. Og har en kidd som er født da.
Bjeff i vei.
ORIGINAL: specialized
Har noen fra mars sendt stygge ting? Eller andre fra BV? HVis man ikke kan si det til en person på et åpent forum er det bedre å holde kjeft! Lavmål!