Alenemamma2288

Lovee

Elsker forumet
Kan jeg få spørre hvilket nick du hadde før?
(Ser det står gammel bruker) [:)]

ORIGINAL: specialized

Hvordan går det med deg? Gøy på jobb?

Jeg burde jo skjønt hvem du var. Tok den bare ikke helt med en gang.

det går bra. begynner ikke å jobbe før 5. feb. gruer meg. Men har fått mamma og de til å ha mini mens jeg er på jobb.

ORIGINAL: CaKa*

Jeg bare fatter ikke helt poenget med å slette seg også komme tilbake rett etterpå med et nick som egentlig gjør det veldig lett å tenke seg til hvem det er jeg da, hvis hensikten er å "gjemme seg"...

eller ha takk for meg innlegg annenhver uke [:D]

ORIGINAL: JeanetteR

ORIGINAL: CaKa*

Jeg bare fatter ikke helt poenget med å slette seg også komme tilbake rett etterpå med et nick som egentlig gjør det veldig lett å tenke seg til hvem det er jeg da, hvis hensikten er å "gjemme seg"...

eller ha takk for meg innlegg annenhver uke [:D]

Det er tøft!

[8|]

ORIGINAL: Angel_Girl87

no ble jeg og nysgjerrig, noen som vil fortelle? [;)]

Samme her! PM?

Jeg har veldig god grunn for å ha ny bruker. Dere vet ikke noe om hva som har skjedd så dere bør ikke si noe før dere vet skikkelig hvorfor

Men hvis det er de samme grunnene som de andre gangene, så hadde det kanskje vært lurt å ikke ha så obvious nick.

Eller det holder med at EN person sier at de synes oppførselen er teit, før resten av dere kommer og "tar" henne med fantastisk "morsomme" innlegg?

Ugreit etter min mening!

ORIGINAL: Hybelkaninen

Eller det holder med at EN person sier at de synes oppførselen er teit, før resten av dere kommer og "tar" henne med fantastisk "morsomme" innlegg?

Ugreit etter min mening!

sign

Ugreit etter min mening!

Der må jeg si meg enig!

Ugreit etter min mening!

Helt enig. Veldig unødvending!

Ugreit etter min mening!

Sign!

Syns nesten denne tråden var litt på kanten til mobbing (eller noe i den duren....).

ORIGINAL: Grete71

Syns nesten denne tråden var litt på kanten til mobbing (eller noe i den duren....).

Helt enig!

ORIGINAL: Grete71

Vippet litt til den kanten ja..

Back
Topp