Alenemamma...

Hanne79

Elsker forumet
...i en uke I dag reiste på motorsykkeltur til Tyskland, og blir vekke 1 uke. Gruer meg masse. Jentene er utrolig krevende om dagen, men tenner og det hele. Mye grining og mye nattevåk. I tillegg kjenner jeg på en vond klump i magen fordi han kjører sykkel. Livredd for at det skal skje han noe Heldigvis reiser de en hel gjeng, hvorav han er yngst med sine 35 år. Alle kjører litt gamle sykler, og det er ingen "hvem kjører raskest"-gjeng. Trøster meg med at de er mer synlig i flokk, en hvis han skulle kjørt alene nedover. Så nå teller jeg dager til han kommer helskinnet hjem

Uffa - ikke så kjekt.. [:(]

gleder meg ikke akkurat jeg heller
- skal være alenemamma 2uker hver 5 uke fremover fra neste torsdag[:(]
(han er 2 uker borte og 3 uker hjemme når han begynner å pendle[:(])

vi får stå sammen vi to - skal prøve så godt jeg kan å komme til HGSD på besøk, Hanne[8|]

Uff da...kan ikke tenke meg åssen det er å være alene med TO!!! fyttikatta....[:)]
Det går nok såååå bra skal du se!! og så kommer mannen din helskinnet og uthvilt hjem, klar til å ta over en uke...hehehe[:D]
Kan trøste hverandre vi damorna, samboer reiser i morra tidlig...og da er jeg alenemamma i 6-7 uker...æsj...

Huff høres ikke noe kjekt ut!!! [:(]

men du har jo oss!! skal hjelpe deg så godt vi kan!![;)]

Da håper jeg at denne uka går veldig raskt for deg Hanne!! Jeg er alene i samme turnus som Fiorelinas mann skal ha nå og det går overaskende bra synes jeg. Men du har jo to små som krever din oppmerksomhet så da er det nok ikke enkelt og nattevåk slipper jeg heldigvis....
Håper jentene er to små solstråler mens han er borte [:)]
Og hvis ikke får du ta deg en tur til besteforeldrene og få litt avlastning [;)]

ORIGINAL: snusken

Da håper jeg at denne uka går veldig raskt for deg Hanne!! Jeg er alene i samme turnus som Fiorelinas mann skal ha nå og det går overaskende bra synes jeg. Men du har jo to små som krever din oppmerksomhet så da er det nok ikke enkelt og nattevåk slipper jeg heldigvis....
Håper jentene er to små solstråler mens han er borte [:)]
Og hvis ikke får du ta deg en tur til besteforeldrene og få litt avlastning [;)]

Det GÅR bra, ja? jeg gruer meg SÅ masse[:(]

Sorry Hanne79 - mener ikke å kuppe tråden din[8|]

ORIGINAL: Hanne79
Trøster meg med at de er mer synlig i flokk, en hvis han skulle kjørt alene nedover. Så nå teller jeg dager til han kommer helskinnet hjem

De andre gutta passer nok godt på han, er nok ikke mange av de andre som har tre så nydelige prinsesser som venter hjemme[;)]

Back
Topp