alenemødre

x1xMom to 4

Glad i forumet
Nå føler jeg virkelig at vi alenemødre blir rakket ned på[:(]

hvor?

Hm? hva..?  Den snyltetråden i sted?

Isåfall:  Ethvert oppegående menneske vet jo at det ikke er snylting å være alenemor, vi har rett på de pengene.. Å ikke ta imot dem er jo nesten det samme som å kreve å betale operasjoner selv, og å gå sykemeldt uten lønn i det hele tatt, bare for å ikke bruke av skattepengene.

Jaha..?
Hvor da..?
Isåfall,får du la være å lese for erfaringen min sier at man ikke skal ta noe her inne så altfor seriøst....[;)]
Ikke ta deg nær av NOE vertfall...

Er jo diskusjoner uten like over alt syns jeg, hvor utrolig mange mener vi er "snultere" og late

ORIGINAL: Mom to 4

Er jo diskusjoner uten like over alt syns jeg, hvor utrolig mange mener vi er "snultere" og late

Det er vel stort sett sikta på folk som "later" som om de er alenemødre, for å få stønader som enslig forsørger. Altså, at mor og barnefar har ulike addresser selv om de bor sammen.

Vi vet jo selv at vi ikke er late, så da får andre tenke det de vil! STAKKARS mennesker som er så fulle av fordommer/ikke aner hva de prater om [:)]

folk kan gjerne kalle meg snylter siden jeg tar i mot stønader som jeg har krav på, men lat er jeg IKKE. jeg jobber 100% og er ellers en super mamma for sønnen min, tar vare på hjemmet og gjør så godt jeg kan både på jobb og her hjemme. Så de som har noe negativt å si om alenemødre kan bare holde kjeft![:)] hvis de hadde vært i samme situasjon hadde nokde også takket ja til stønadene de har krav på[;)] heller det enn at ungen skal mangle diverse ting fordi mor ikke har penger nok!

Tar meg så absolutt ikke nær av noe av det som blir sagt [:)]

Snyltere finnes det i alle samfunnslag og uansett hvilken status man har [:)]

De som tror at man lever fett som alenemor burde kanskje sette seg litt mer inn i hva det innebærer [:)]

Back
Topp