ALENEMØDRE!!!

mamma145

Andre møte med forumet
nå har dseg slik at jeg og bf er gått ifra hverandre. men d jeg lurer mest på er hvor mye jeg vil få i permisjon etter at jeg har flyttet for meg selv :S nå har jeg bare 9000 utbetalt og det syns jeg er altfor lite!! soesielt hvis jeg nå skal være alene :/
noen alenemødre der ute som vil fortelle hvor mye de får i mnden? og hva slags hjelp jeg kan søke om?[&:]

ja vet. tror d var mye tull rundt lønnen min hos NAV ettersom jeg fikk forskjellig utbetalt i mnden. Men skal tydeligvis ikke ha mer.

Jeg er ikke alene nå, men jeg var med eldste.

Du kan søke om Overgangstønad, til å spe på litt. Full overgangstønad er på 11965, så totalsummen vil ikke bli noe mer enn det.
Utvidet barnetrygd og spebarnstillegg får du også. Samt at du kan søke om bostøtte.

Få en time hos Nav, så du får hjelp til å fylle ut alle skjemaene..for det er et par[;)]

Nav bør vite hva du har krav på ja [;)]
Lykke til![:)]

takk hjelper på :):) er litt skummelt dette her når man ikke vet så mye om d!! men skal lese på nettet tenkte jeg og snakke med nav og få en time :):)
TAKK!!

åååh takk skal du ha:D er greit å vite litt på forhaånd, føler NAV aldri forteller meg mer enn jeg alt vet!!!

Back
Topp