Aleneforeldre med eksen som bestevenn

Jotaa

Glad i forumet
Septembermødre <3
Hvordan har vennskapsforholdet blitt når en av dere har fått ny partner ?

At jeg har ny samboer er ikke noe problem. Faren til min datter kan fint være hos oss og være der lenge etter jentungen har lagt seg, men når faren har hatt kjæreste så har det blitt problemer fordi de har vært sjalu. Da har jeg merket at han ikke kommer inn når han henter eller leverer jentungen.

Nå har ikke faren kjæreste, så nå går det veldig bra. Vi var på lekeland ilag bare vi tre for noen dager siden, noe som er veldig stas for vår datter.
Jeg håper at om han får en ny kjæreste, så er hun såpass voksen at hun forstår at for vår datter sin del, så er det viktig at vi kan være ilag som foreldre.

Det har vel blitt litt mer anstrengt! Når eksen kommer hit, så går det veldig bra! Kommer inn og skravler, tar en kopp kaffi etc.

Men damen til eksen nekter og hilse på meg, så er hun tilstede, så er det bare kjapp levering av barna.

Det har vel blitt litt mer anstrengt! Når eksen kommer hit, så går det veldig bra! Kommer inn og skravler, tar en kopp kaffi etc.

Men damen til eksen nekter og hilse på meg, så er hun tilstede, så er det bare kjapp levering av barna.
Det er så trist når det blir sånn.

Fungerer fint med min samboer og xn min, x kan være igjen lenge etter levering osv.
Min x sin samboer er min tidligere bestevenninne (ikke venner lenger siden hun da ble sammen med far til mitt barn). . Så kan vel si at x pleier å hente og levere uten henne, og det er helt greit .

Fungerer fint med min samboer og xn min, x kan være igjen lenge etter levering osv.
Min x sin samboer er min tidligere bestevenninne (ikke venner lenger siden hun da ble sammen med far til mitt barn). . Så kan vel si at x pleier å hente og levere uten henne, og det er helt greit .

Så bra at du klarer å ha et fint forhold til eksen din da på tross av at han er sammen med xvenninnen din :)

Så bra at du klarer å ha et fint forhold til eksen din da på tross av at han er sammen med xvenninnen din :)

Ja jeg må det , er jo ikke sønnen vår sin skyld . ;)

Back
Topp