Alene!

snob

Glad i forumet
[:D]min første tur alene uten Dina og pappen. gleder meg og gruer meg. har dere vært på tur med bare jentene ennå?
skal jo bare til england fra torsdags kveld til lørdags morgen da[:D]
 
Har ikke det, men har faktisk sinnsykt lyst!
Bamsefar har jo vært over en uke på Roskilde så...
 
Har vært borte flere kvelder med jentene. Emilie har da enten vært med pappan eller med besteforeldre. Jeg og sambo var faktisk borte ei hel helg fra henne i juni. Emilie var sammen med mine foreldre da. Det gikk kjempefint, men jeg grua meg skikkelig. Vell og merke så jobber moren min på nyfødt intensiven, så jeg visste at dette kom til å gå bra.. Det er ikke like lett å la noen andre passe henne. Synes det er tidlig ennå, hun er jo så liten..
 
Emily har ofte vært alene m pappaen, så har hun sovet hos besteforeldre et par ganger... Det går kjempe bra, hun trives veldig godt. Men, det er ubeskrivelig godt å hente henne dagen etter, vet ikke om jeg hadde klart stort mer enn et døgn...hehe.
Emily og jeg skal til Frankrike 1 uke nå på torsdag, m en venninde m 2 små... Pappaen skal være hjemme å jobbe,og er litt småbekymret for at det er litt for lang tid alene. Men det går vel greit. / mnd alder er jo en litt sårbar tid m avskjeder osv.
 
Back
Topp