Alene....?

RedFrost

Forumet er livet
Kjeeeeeeedeligt å være alene hjemme når du vet det er for mange timer.
Har så lyst på selskap til grillmaten. Er ikke det samme å spise alene...

Før jeg ble gravid hadde jeg bare vært glad for denne muligheten, men fysj å avhengig jeg er blitt av mannen da.
Han kommer jo hjem i natt, men jeg føler meg helt forlatt her i verden.
Hmf... Hormoner er noe merkelige ting....

så søt du er:)
ingen tvil om at du er gla i mannen din værtfall[:)][:)]

må innrømme at jeg føler meg litt ensom uten kjærestn min til stede
han er både min kjæreste og min bestevenn[:)]

jeg har det heeeelt likt... savner han med en gang jeg vet det blir noen ekstra timer borte! Føler at jeg nester er FOR avhengig vett

ORIGINAL: nadjaah

så søt du er:)
ingen tvil om at du er gla i mannen din værtfall[:)][:)]

må innrømme at jeg føler meg litt ensom uten kjærestn min til stede
han er både min kjæreste og min bestevenn[:)]

Ja, kjempe glad i han.
Er som du sier, han er kjæreste og beste venn. Deiligt å ha det sånn. [:)]
Savner han nå.... [:-] Gjentar meg selv, men merkelige hormoner.

Han er på Danskeferga, og "fysj så mange skumle ting som kan skje ham der når jeg ikke kan passe på han". [&:]

Gal jeg? jah.... desverre....

[8D]

ORIGINAL: Lady m/ Baby©

Skjønner deg meget godt, men du har jo oss[:D] Det er nå en liten trøst vel?

Liten trøst?? Nei....

STOR trøst! [:D]

ORIGINAL: Kidada

I know the feeling..
Du vet jo åssen gubben her er.. Høyt og lavt og engasjert i ALT som er av ting og tang.. Han er stadig vekke.. Åsså savner jeg han sååå masse da.. Før synes jeg det var digg å være hjemme en dag aleine, eller en helg for den slags skyld.. rart det her.. Nå får jeg ikke sove om han ikke er ved siden av meg i senga.. Ligger å lytter til lyder utenfor, tror jeg hører at han kommer hele tida, ligger med ørene på stilk.. haha (og sånn som han snorker, vrir seg, er oppe å tisser, sukker, får rykkninger i søvne og styrer.. likevel så savner jeg han når han ikke er der)[8D]

Hehe. Min er heller ikke noe sjarmerende i søvne, men at han MÅ være der, jada...
Merkelig...

hehe, ja det der er skikkelig rart! Sånn er det her også, suuperavhengig! Selv om sånn som kidada sier, om natten så irriterer jeg meg over snorkingen og dyttingen hans, men klarer ikke sovne uten ham forde[:D][:D]

Du får prøve å bruke tiden på ting du vanligvis ikke har "plass" til når han er hjemme! Jeg pleier å lime inn i album for det er noe jeg sjelden klarer å gjøre når han er hjemme, da skal vi alltid kooose oss hele tiden.. hehe! Skulle tro en hadde dårlig tid vettu! hihi[:D]

Jøss! er det pga hormoner det også! trodde det var noe med meg det der fenomenet... neste helg skal sambo kjøre båt ALENE fra grimstad til lillesand for å besøke en kompis. så skal han sove ALENE i båten til neste dag og så kjøre båten ALENE fra lillesand til grimstad. Så begynner jeg... "eh... kan du ikke få med deg noen fler i båten... liker ikke at du skal kjøre alene". han syns ikke det var noe problem, siden det var midt på dagen og alt - + båten går MEGASEINT (nidelv24 eldgammel). men jeg tenkte at noen galninger kan jo kjøre han ned stakkars!

Vet det er OT, men må bare kommentere magen min i dette sekund! venstresiden står ut som en diiiiger pupp, mens høyresiden er liten. Fikk helt sjokk!!! tro om han står med beina og armene inn mot ryggen og rompa ut - for å presse magen skikkelig ut sånn at han får litt mer plass. Rare unge! hehe!

Primerose:
Tror nok der er hormoner ja.
Min mann er elektrikker, og jeg hadde helst sett at han ikke går på jobb. Hoho..
Tenk om noen andre setter på strømmen, så han får støm i seg. [8D]
Og så må han kjøre i 45 min en vei på jobb, tenk på ALLE de bilene og ALLE de gale billistene han kan støte på. [X(]

Crazy!!!!!!!!!!
Har kommet fram til den konklusjonene at jeg blir tullete av hormonene mine, og en ikkegravid person med mine tanker hadde blitt sent rett på pykriatisk.
Jeg slipper kunn unna grunnet babyen i magen. [8D]

PS. Gøyale disse babisene.

ORIGINAL: RedFrost

Kjeeeeeeedeligt å være alene hjemme når du vet det er for mange timer.
Har så lyst på selskap til grillmaten. Er ikke det samme å spise alene...

Før jeg ble gravid hadde jeg bare vært glad for denne muligheten, men fysj å avhengig jeg er blitt av mannen da.
Han kommer jo hjem i natt, men jeg føler meg helt forlatt her i verden.
Hmf... Hormoner er noe merkelige ting....

Skjønner deg VELDIG godt..!
Jeg er også helt alene i den store verden i kveld, men har jo heldigvis Babyverden å rømme til ja..! [:D]

Det hjelper masse! Og sånn som man skal bekymre seg da... Skjønner ikke når jeg begynnte med det...
Tenk hvordan vi skal bli når barna våre skal begynne å springe rundt i nabolaget og gå alene hjem, ut på fest osv osv...!
Herregud!! Jeg kommer til å bli lagt inn på psykiatrisk med nerver tynnslitte som spindelvev...

ORIGINAL: ebeth83

Skjønner deg VELDIG godt..!
Jeg er også helt alene i den store verden i kveld, men har jo heldigvis Babyverden å rømme til ja..! [:D]

Det hjelper masse! Og sånn som man skal bekymre seg da... Skjønner ikke når jeg begynnte med det...
Tenk hvordan vi skal bli når barna våre skal begynne å springe rundt i nabolaget og gå alene hjem, ut på fest osv osv...!
Herregud!! Jeg kommer til å bli lagt inn på psykiatrisk med nerver tynnslitte som spindelvev...

Har sagt fra til mannen at han må la meg gå gjennom litt, så jeg ikke setter meg fast i denne redselen. Kjenner ikke meg selv igjen i grunn.
Mannen har diabetes også. Har jo panikk for at han skal få føling når jeg ikke er der, og han har skjeldent føling..
På jobb er jeg som regel den som smiler når ungene klatrer i trærne, herjer og skader seg litt. Håper ikke jeg blir så overbeskyttende som jeg er nå. [&:]

Og unger hjemme alene, ikke snakk, kommer til å måtte ta valium for å forlate ungen i en halvtime sikkert. [&:] Disse hormonene MÅ vekk. HJELP!

ORIGINAL: KathMor

Samma her.... skal være borte fra min kjære tilsammen 25 netter denne ganger her - ikke gøy [:(][X(]

"aaaaaaall  byyyyy myyyyyy seeeeeeeeelf, dont wanna beeeeee  aaaaaaaaal by my seeeeelf anymoooooooooooooooooooore"

Heng på nå jenter - ta i!! Full hals [:D]  detta blir fint [;)]

*Tenner en lighter og vifter med den over hodet*

[:D]

SØREN!!!!!!!!!!!!!!
Rakk akkurat ikke å ta bilde av hunden. [:-]
Han har liggi ved utgangsdøra og venta på mannen i en time nå. [8D]

(Var sliten,for han har vært å lekt med nabogutten.)

Så her er mannen sterkt savnet ja. [;)]
Den hunden er skikkelig "pappadalt". Jeg er så vidt dugans til reserve. [8|]

sånn er min hund også! jeg satt ute å sola meg og så når klokka nærma seg 4 så sa jeg til hunden: "tror du pappa kommer snart?" og da reiste han seg opp fra sole-seg-stillinga si og sto å hang over rekkverket helt til sambo sin bil kom inn tunet. da ble han helt GAL og tissa overalt av glede!

jaja... jeg får klare meg med min B-kjendis status... [:D]

Jeg kjenner meg såååå igjen!!! Men nå er jeg alene i 4 uker om gangen (denne gangen 8 uker) snufs... men når han først er hjemme, så har jeg å ørene på stilk.. hehe.. [:D] å hvis jeg kommer hjem før han noen ganger, så lurer jeg veldig på hvor blir det av han da.. hehe.. Å jeg klarer ikke å sove uten han på min side!!! Masr alltid om han ikke kommer snart.. hehe.. Elsker å ligge armkroken hans[:)]
Men uff.. min kjære skal over til usa snart[:(] Han jobber på oljetankbåt, er overstyrmann og de pleier å være her i skandinavia. Å når han kom med den beskjeden at de skal til usa, ble jeg heeeelt dårlig!!!!  Over Atlanterhavet liksom..[:o][&o][:(]  VELDIG bekymra!!!!! Hva om de kjørr over der så mange skip har gått ned eller som bare forsvinner. Blæ....whæ.. uff..  blir kvalm jeg!!!

Huff. Er ikke lett med disse mannfolka. Merkelig at vi blir så avhengige.

Ja.. men de er jo såååå gode.. sukk[:)] er litt rart å være alene noen ganger.. føler ofte at når han er hjemme at det er da vi er en samla familie. Å når han ikke er hjemme, så er det bare dattera og meg... Self.. så koser vi oss masse vi to å. Men er noe med når ikke min kjære er hjemme og pappa ikke er hjemme... Så det er nydelig når han kommer hjem[:D] 

Kan tenke meg det blir ekstra spesielt når han er vekk så lenge ja.
Ekstra deiligt å ha han hjemme igjen også.
Må si jeg er glad min har diabetes der altså, for det gjorde at han sa nei til reisejobb.
Og det betyr at jeg slipper å sende han avsted.
Er så tullete om dagen at jeg sliter med å skulle dra 2 dager i forveien når vi skal til Porsgrunn. [8|] To dager lissom....

Back
Topp