Alene

Sol99

Betatt av forumet
det er mange ting jeg var redd for å miste da jeg ble gravid, hatt en sa før og det var vondt.
Alt er greit med barnet og barnefar og jeg har kjøpt hus (jeg eier da dette var måten vi fikk lån til tross for god inntekt).
Men barnefar har tydeligvis holdt ting inne og etter jeg kvalte bilen så var det brått over. Kalte meg ufine ting og orker ikke mer.
Jeg elsker dette barnet og jeg greier meg uten en mann, men dette er et sjokk, og hjertet mitt gjør vondt. Håper baby har det bra blant smertene i kroppen fra gråting.

Uff, det er jo det siste man ønsker når man er gravid. Tror du at det kan ordne seg igjen, eller er det definitivt over?

Uansett, stor klem til deg. :Heartred

Jeg vet ikke helt hva jeg kan si, men ville bare gi deg en god styrkeklem [emoji173]️

Dette var veldig trist å høre:( Håper virkelig dere finner ut av det. Hvis ikke, vil jeg bare si at selvfølgelig klarer du deg som aleneforelder! Det blir helt sikkert tøft i perioder, men et barn vil uansett gi masse gleder. Mange gode tanker og styrkeklem❤️

Du vil så klart klare deg kjempe godt alene, vil sende deg en stor klem :Heartred

Er dere ferdig snakka ut om det da eller vil det ordne seg? Hvis det skulle ordne seg anbefaler jeg en tur på for eksempel familievernkontoret for en prat, så man kan prøve å unngå at det samme skjer igjen

Så trist å oppleve når man er gravid i tillegg! [emoji15] Som de andre skriver så klarer du deg alene også hvis det ikke skulle ordne seg! Håper du har andre rundt deg som kan hjelpe og støtte! God klem [emoji173]️

Sender deg en stor og god klem!
vi henter krefter og styrke fra uante steder når man kommer i slike situasjoner, det er vårt overlevelsesinstinkt, og du kommer til å klare dette veldig bra:Heartpink jeg heier på deg!

(Må foresten spørre, for jeg skjønte ikke en del av det i teksten din... etter at du kvalte bilen? Hva mener du?)

Vil bare si mødre og kommende mødre er sinnsykt sterke og har mye mer å gå på enn du skulle tro dette går bra uansett hvilken vei det går... sender deg en klem

det er mange ting jeg var redd for å miste da jeg ble gravid, hatt en sa før og det var vondt.
Alt er greit med barnet og barnefar og jeg har kjøpt hus (jeg eier da dette var måten vi fikk lån til tross for god inntekt).
Men barnefar har tydeligvis holdt ting inne og etter jeg kvalte bilen så var det brått over. Kalte meg ufine ting og orker ikke mer.
Jeg elsker dette barnet og jeg greier meg uten en mann, men dette er et sjokk, og hjertet mitt gjør vondt. Håper baby har det bra blant smertene i kroppen fra gråting.
hvordan går det med deg? <3

Sender deg varme tanker i denne tunge tiden. Vanskelig når noen velger å gå ut av forholdet, spesielt oppi denne tiden som burde vært fylt med glede og forventninger til den lille. Ta vare på deg selv og vær sammen med venner/ familie som støtter deg og kan ta seg av deg. Vær med folk som gir deg positiv energi.

Back
Topp