Bkno6397092
Andre møte med forumet
Andre her som er alene og gravid? Som kunne tenke seg og kanskje slå av en prat eller noe?
Er førstegangs i uke 29, og helt alene.
Er førstegangs i uke 29, og helt alene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei jeg er også alene og gravid. Ikke så langt på vei da, 11+4.
Hvor holder du til?
Jeg er alene. Uke 27+4 nå, så er ikke langt ifra deg Vet du om du venter gutt eller jente?
Oi, så pinlig! Får ikke varsler på denne appen [emoji51] Glemt ut hele innlegget!
Uke 38+6 idag - venter en liten jente - holder til et lite stykke utenfor Bergen.
Godt å se at jeg ikke er alene [emoji173]️ Ikke så lett å åpne seg heller kjenner jeg, eller ta kontakt. Har vært 9 lange og vonde måneder, familie og venner har trekt seg mer og mer unna. Håper ting vil endre seg når den lille er født [emoji173]️
Nei men, hvorfor har familie og venner trukket seg unna? Det er da virkelig ikke greit! Jeg fikk mitt barn alene. Det er ganske overveldende å bli forelder. Du vil trenge den hjelp du kan få. Viktig å få hentet seg litt inn og mulighet til å også tenke på seg selv den første tiden. Håper at de skjønner såpass og at de er der for deg nå som det nærmer seg [emoji173]️ Du kan jo bli mamma hvilken dag som helst nå. Spennende tider [emoji173]️