Alene

Spire 2017

Flørter med forumet
Mangen som er gravide å e ikkje sammen med barnefaren? Er 7 uker på vei og vi er ikke sammen...ting sjedde veldi fort...nå sier barnefaren at hab tror vi skal avslutte det at det ikke blir noe mer har 2 barn fra før..og det har han også...dette er ikke mye kjekt men viss det er det han ønsker og vil så må jeg respektere dette...

Uff.

Unner deg ikke denne situasjonen du har havnet i.
Snakker du om å avslutte svangerskapet? Eller bare forholdet?

Skjønte ikke helt.

Uff.

Unner deg ikke denne situasjonen du har havnet i.
Snakker du om å avslutte svangerskapet? Eller bare forholdet?

Skjønte ikke helt.
Avslutte forholdet...han vet ikke hva han vil å tenker på.ongene han har fra før osv...

Om det er graviditeten han mener du skal avslutte så MÅ du ingenting DU ikke har lyst til.
Er jo ikke han som har enerett på det valget, og det er jo din kropp, så mener du har faktisk liiitt mer å si i dette enn han. :)
Ønsker DU å beholde? :)
Ja skal beholde eg :)

Jeg er i samme situasjon.
Barnefaren og meg er fra forskjellige land, men har møttes sporadisk i ca et år. Ikke vært kjærester.

Men samtidig, jeg er i midten av 30 årene, aldri vært gravid før... kanskje dette er min ene sjans til å få barn? Jeg kommer heller ikke til å ta abort nå som jeg uforberedt er blitt gravid

Ja skal beholde eg :)
Det er braa :D
Kjente på det at om det var barnet han ikke ville ha så ble jeg mektig provosert :p
Så det gjør meg iallefall glad at det ikke var tilfelle :)

Har han villet avslutte forholdet før du ble gravid eller sa han det nå?

Det er braa :D
Kjente på det at om det var barnet han ikke ville ha så ble jeg mektig provosert :p
Så det gjør meg iallefall glad at det ikke var tilfelle :)

Har han villet avslutte forholdet før du ble gravid eller sa han det nå?
Sa det nå...å han vil også jeg skal ta det bort men det er det ikke snakk om...skal beholde det

Klem til deg. Dette fikser du!

Sa det nå...å han vil også jeg skal ta det bort men det er det ikke snakk om...skal beholde det

Vi støtter deg! Du blir sånn sett aldri helt alene :) Det er modig av deg og det skal du klare! Regner med siden du har barn fra før av- at du vet hva du har krav på fra han som barnefar når barnet kommer :) blir så provosert over menn som ber kvinner "ta det bort" aner åpenbart ikke hva det innebærer og når de først har sex så må de ta ansvar hvertfall økonomisk siden de ikke kan "tvinges" til annet ansvar. Stå på, heier på deg!

Jeg er i samme situasjon.
Barnefaren og meg er fra forskjellige land, men har møttes sporadisk i ca et år. Ikke vært kjærester.

Men samtidig, jeg er i midten av 30 årene, aldri vært gravid før... kanskje dette er min ene sjans til å få barn? Jeg kommer heller ikke til å ta abort nå som jeg uforberedt er blitt gravid

Stå på, vi støtter deg! :) Å få barn er et mirakel og privilegium som mange lengter etter men som ikke kan. Tenker av og til at "everything happens for a reason" ;)

Vi støtter deg! Du blir sånn sett aldri helt alene :) Det er modig av deg og det skal du klare! Regner med siden du har barn fra før av- at du vet hva du har krav på fra han som barnefar når barnet kommer :) blir så provosert over menn som ber kvinner "ta det bort" aner åpenbart ikke hva det innebærer og når de først har sex så må de ta ansvar hvertfall økonomisk siden de ikke kan "tvinges" til annet ansvar. Stå på, heier på deg!
Ja er eretert, han vil liksom ikke prøve å få det til å fungere mellom oss pga vil ikke blande ungene han har fra før inn med meg å mine barn så tidlig...i tilfelle det ikke funker liksom...er heilt pp tryne syns jeg...blir eretert å forbanna inni meg

Stå på, vi støtter deg! :) Å få barn er et mirakel og privilegium som mange lengter etter men som ikke kan. Tenker av og til at "everything happens for a reason" ;)
Tusen takk <3
Det har vært noen tunge dager, og det vil det nok fortsette å være fremover.

Men selv om vi er fler som alene, så tenker jeg at vi vil mestre dette bra. Jeg er en ressurs sterk kvinne hvor alt ligger til rette for at lille og meg skal få det bra

Ja er eretert, han vil liksom ikke prøve å få det til å fungere mellom oss pga vil ikke blande ungene han har fra før inn med meg å mine barn så tidlig...i tilfelle det ikke funker liksom...er heilt pp tryne syns jeg...blir eretert å forbanna inni meg

Hvis han stikker av så "lett" så er han nok ikke noen å samle på. Nå får du en liten engel hvertfall <3 fokuset kommer nok til å skifte over på bare baby og bort fra han snart. Jeg måpte da jeg så bevegelser og lille skapningen forrige uke (uke 12) så anbefaler tidlig ul ^^

Tusen takk <3
Det har vært noen tunge dager, og det vil det nok fortsette å være fremover.

Men selv om vi er fler som alene, så tenker jeg at vi vil mestre dette bra. Jeg er en ressurs sterk kvinne hvor alt ligger til rette for at lille og meg skal få det bra

Det blir nok kjempebra skal du se ^^ å legge bort sin egen komfort for den lille (og det alene) er så modig, her viser du allerede hvor fantastisk mor du er (blir), så den lille i magen er superheldig ^^

Jordmor (når dere skal til kontroll) ordner med barselgruppe i området deres så det blir noen å utveksle erfaringer med og trille med ^^

Tror den mannen der trenger en liten realitetssjekk. For, du er allerede gravid, og ungene hans vil på ett eller annet tidspunkt få vite at de får en lillebror eller lillesøster. Jo før han informerer om det jo enklere er det for de (alt avhengig av alder). Litt større unger kan reagere ganske kraftig om de får vite det seint f.eks. små unger ikke fullt så kraftig for ting bare kommer og går.

Men han virker ikke som noe å samle på heller da. Mer en som man kan putte på listen "testet og funnet for dårlig" (hvor min barnefar til seksåringen er)

Han burde jo og tenke over at det er søsken som trenger kontakt, og hvilke forhold han vil ha til den lille. Selv har ikke barnefar noe med min gutt å gjøre, men med storebroren så er det for alt i verden. Så for at de søskenene skal ha søskentid så forsøker jeg og moren å møtes for at de kan leke ilag innimellom. Ikke så godt mottatt av barnefar, men det driter vi rett og slett i.

Back
Topp