Alene

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
I dag skal mannen min opereres (fjerne mandlene, rundt 20 år for sent :P ) og jeg er alene med begge ungene! Blir helt stressa jeg, hehe ;) Han kommer hjem i kveld, men jeg må sjonglere begge til leggetid, og kjøre eldstemann i barnehagen resten av uka med lillebror på slep. Man blir visstnok veeeeeldig dårlig og smertepåvirket av å gjøre det i voksen alder, og han skal være sykemeldt i 2 uker. Han skal også holde seg helt i ro pga blødningsfaren, så han kan ikke bidra med stort her hjemme de første dagene.

Jeg kan ikke FATTE at alenemødre til nyfødte + storesøsken klarer seg?! Kudos, sier jeg bare! :)

Off det et skikkelig vondt å ta de i voksen alder!! Tok de selv for to år siden..
Håpet du klarer alt alene uten for mye stress.. Stå opp i god tid og mat minsten i senga, for håpentligvis sovner han. Stå opp med storebror og ha en rolig start på dagen;) lykke til :)

Sent from my A1-810 using BV Forum mobile app

Eg tok dem når eg va 15, grusomt!!!
Blir værre og værre jo eldre man blir!
Pass bærre på at han tar det me ro så det ikkje ende i styrtblødning..,
Det skjedde me meg...
Du klare deg sååå fint sååå ska du se..,

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skjønner godt at du blir stresset! Sitter her og kvier meg til samboeren skal begynne på jobb igjen, han starter mandag. Heldigvis skal han levere storesøster i barnehagen nå i starten, men på sikt er det jeg som skal gjøre det. Kjenner jeg får litt hetta :P Hun er bare 19 mndr og skjønner ikke helt hva det vil si å "vente litt". Sånn som det er nå så blir lillebror ammet rundt den tiden hun våkner, så jeg ser jo for meg sirkuset :P Jaja, det er vel bare å ta det som det kommer ;)

Ønsker deg i alle fall lykke til! Håper at uken går smertefritt forbi! Du får oppdatere oss underveis ;)

det taklet du vel fint :-)
sambo begynte på jobb for en uke siden og denne uken har han hatt seinskift så da har det vært henting i bhg og legging av storebror og underholdning på etterniddagen.

Har fått litt avlastning av mamma og tante denne uka da jeg har en 3 åring som ikke vil sovne alene og en baby som ikke vil ligge for seg selv hehe men det meste har falt på meg alikevel da. 3 åringen har veldig stort mammabehov for tiden og snuppa skal jo bare ligge til puppen nesten.

Back
Topp