Alene

Anemor80

Glad i forumet
Da har sambo og jeg levert sønnen vår til mamma og pappa. De tok med seg han og kusina hans som er 2 mnd yngre med seg til hytta. Der skal de kose seg i en uke. Vet han stortrives der, men kommer nok til å savne han veldig. Jeg skal jobbe en uke til før ferien begynner, så dagene kommer nok til å fly, men blir nok rart på ettermiddagene og kveldene. Hva skal jeg finne på? 

Deilig med litt barnefri, men skjønner hva du mener... Hva med å gå noen turer, gjøre ferdig album? Her skal ihvertfall jeg få unna det siste i albumet, har stort sett aldri tid til å sette meg ned med det, men nå i ferien når vesla er vekk så har jeg tenkt til å få det ferdig. =)
Be noen venner over på middag og kos dere, kanskje spille noe brettspill?

Dagene går nok fort skal du se. Nyt det =)

Ja, jeg skal nok nyte dagene. Nå har jeg fylt opp to ettermiddager/kvelder med venner. Ellers så må vi nok få litt orden i den nye leiligheten.Gå turer burde jeg helt klart gjøre. Lenge siden jeg trente sist

Det høres jo veldig bra ut det da =) Bli litt bedre kjent i området dere har flyttet til, mange fine turmuligheter derifra =)

Åh, samme her.. Sønnen min dro for noen timer siden og kommer hjem på torsdag! Savner han alt jeg <3 Men har et helt hus å pusse opp, pluss at jeg jobber en uke til, så dagene flyr nok avsted fordet.
Håper dere nyyyter dagene =)

Han kommer sikkert til å kose seg veldig, og dere får litt tid for dere selv :)

Nyt dagene, nå kan du tenke på deg selv og det er jo litt godt før det kommer en liten baby :)

Back
Topp