alene....

3barnsmor*30

Forumet er livet
ja det er jeg i kveld..
hadde en avtale med to venninder i dag.. de skulle komme og skravle og strikke..
og de skulle komme rundt åtte... ca kl åtte fikk jeg telefon av hun ene. hun måtte bare spise litt så kom hun. hun gledet seg sååå.
så en halvtime etter fikk jeg en melding om at hun ikke orket likevel... og hun andre fikk jeg ikke svar fra før jeg kontaktet henne selv... hun hadde kommet senere hjem enn hun trodde og orka ikke hun heller.. beklaget at hun ikke hadde sagt ifra.. da var klokka ca 21....

så nå sitter jeg her og skikkelig skuffa og lei meg.... [:(][:(][:(]
hadde gledet meg masse og ordna litt å servere og greier!!!

æsj så kjipt [:'(] skikkelig dumt når folk avlyser sånn i siste liten. synd du er så langt unna, skulle gjerne kost meg litt hos deg jeg [:)]

ORIGINAL: dommett

æsj så kjipt [:'(] skikkelig dumt når folk avlyser sånn i siste liten. synd du er så langt unna, skulle gjerne kost meg litt hos deg jeg [:)]

ja det kunne blitt riktig så koselig [:)]

veldig dumt.. jeg pleier ikke å bli lei meg for sånt altså.. men er jo ikke i form, og er utsultet på sosial omgang...

de lurte på neste uke, men vet jammen ikke om jeg gidder styre med det.... blir litt furten også veit du [;)]

skjønner deg godt jeg, jeg er sånn at om slikt skjer så begynner jeg enten å grine eller så gjør det meg ingen ting. kommer helt an på humøret mitt den dagen.

Uff, skjønner du er lei deg, det er dårlig gjort! Jeg hadde definitivt ikke lagd til noe neste uke når de ikke møter opp bedre, lov å være furten vet du [;)]

Det var jo dårlig gjort av dem! Særlig når hun ene skal bare spise litt før hun drar, for så å avlyse rett etterpå. Kunne hun ikke spist hos deg?

kjenner til det å være utsultet på sosial omgang. Folk renner ikke akkurat dørene ned her heller. men skal man til meg så må det planlegges pga reiseveien.

Kan du ikke foreslå at de kommer for å spise hos deg i stedet rett etter jobb, eller noe? Evt om de tar med en ting og du ordner noe annet?

Håper kvelden blir ok alikevel for deg *klem* [:)]

de vil gjerne treffes til uka.. men da kan de ikke samme dager, og de er avhengig av å få meg på besøk pga manglende fedre tilstede...

Så utrolig dårlig gjort, hadde blitt så skuffa selv hvis jeg var deg [:@] (og litt sint må jeg nok innrømme)
Når det gjelder neste uke ville jeg prøvd å få det til hvis du har annledning en av dagene i hvertfall (bare for litt sosialisering [;)]) også slipper du jo å ordne med noe som helst hvis det er hos en av de andre [;)] Og finner du ut i siste liten at du ikke orker alikevel, er det jo ikke som om de aldri har avlyst i siste liten til deg (selv om jeg tror du holder deg hevet over slike avlysninger).

sender en stor klem herfra

ja.. jeg har alt en sosial ting på onsdag med symøtegjengen.. derfor jeg ikke vet om jeg orker eller har tid.. mye annet som skjer med fotballtreninger og kor for ungene.. og jeg er jo i hvertfall i dag fortsatt ikke helt i form..
dessuten holder vi jo på med denne flytteprosessen.. og burde nok brukt kveldene hjemme til pakking...

Back
Topp