Alene til syden med mini??

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Jeg lurer på å ta med meg mini alene til syden med en gang jeg er ferdig på skolen så han får luftet seg litt også![8D][:D] Men skjønner ikke helt det med prisene... betaler jeg full pris for en liten krabat på 3 år????????????[8|]

Kommer nok ann på hvilket selskap du reiser med, og hva slags avtaler de har for barn. Men du betaler en god del for flybilletten hans fordi han må ha eget sete på flyet. Tror N er 200 kroner billigere enn meg og samboeren på våre billetter til Spania.

ORIGINAL: Looney

Kommer nok ann på hvilket selskap du reiser med, og hva slags avtaler de har for barn. Men du betaler en god del for flybilletten hans fordi han må ha eget sete på flyet. Tror N er 200 kroner billigere enn meg og samboeren på våre billetter til Spania.

Men hvis det er restplasser for eksempel så betaler han voksen pris??

ORIGINAL: mandy4

må bare si det hørtes deilig ut! [:D]
er det ikke barnebillett 1/2 pris tror jeg[8|]

Ja det fristet for mor, og ikke minst hadde jeg lyst at han skulle oppleve varmen og badingen. Har ikke råd til alle 5 til syden, så da tenkte jeg å snike meg vekk en uke. Sant det er ikke dårlig gjort??[&:] Vi har jo ikke de andre fulltid... OG det blir jo før ferien normalt begynner siden jeg er tidlig ferdig på skolen...

jeg synes absolutt at dere fortjener det, også kjekt med litt aleneferietid for dere et annet sted.
aner ike med prisene, men er du i tvil kan du jo ringe de ulike selskapene!!!

ORIGINAL: Delia

ORIGINAL: mandy4

må bare si det hørtes deilig ut! [:D]
er det ikke barnebillett 1/2 pris tror jeg[8|]

Ja det fristet for mor, og ikke minst hadde jeg lyst at han skulle oppleve varmen og badingen. Har ikke råd til alle 5 til syden, så da tenkte jeg å snike meg vekk en uke. Sant det er ikke dårlig gjort??[&:] Vi har jo ikke de andre fulltid... OG det blir jo før ferien normalt begynner siden jeg er tidlig ferdig på skolen...

Trolig så betaler du fullpris for han da ja. Fordi noen ganger er barn billigere om de reiser med to fullt betalende voksne, og sover i ekstra seng. Men når det kun blir dere to så blir han jo liksom ikke en ekstra person i tillegg.....

Så deilig, fortjener dere veldig [:)][:)]

Det synes jeg du skal unne deg! [:D] Har ingen anelse med priser osv.

Back
Topp