alene som venter?

Alenemor22år

Andre møte med forumet
hadde termin den 25.05.12 :-( venter fortsatt på at noe skal skje. Baby ligger enda i tverrleie men håper den snur seg hvis fødselen starter, men kjenner ingen tegn på at fødselen starter da :-( samme kynnere og sånt men det har eg hatt i flere dager så har gitt opp ventingen. På tirsdag så har eg fått keisersnitt da så da er iallefall vente tiden over.. har vært nokså lenge på sykehuset pga dette med tverrleie og alt før langt og dra hjem siden reisen tar 1 og en halv time ca.. har vært på sykehuse 1 og en halv uke :( og må sikkert være enda en uke når lille er kommet for å komme til hektene ... kan ikke si dette er noe særlig gøy da eg har 2 barn fra før som eg ikke kan være med hver dag :( men må no bare godta situasjon da og håpe dagene går fort til eg kan komme hjem å være lamme alle sammen <3

Æsj så kjedelig da, var innlagt med førstemann selv og vet hvor kjedelig det det er. Da hadde jeg heller ingen barn hjemme, så jeg kan levende forestille meg hvordan du har det, full av hormoner og greier.
Men du er ikke alene om å vente, jeg har termin i dag og her er det ingen tegn på noen ting. :-(
Håper det løser seg raskt for deg så du får kommet deg hjem til familien igjen. :-)

uff så kjedelig :(( 

sender deg masse fødestøv så håper jeg det blir fødsel på deg snart!!  *************************************************************************************************************************************************************************

Back
Topp