Alene på ultralyd

AneL

Betatt av forumet
Jeg skal på ultralyd på fredag, og må innrømme at jeg er veldig spent og nervøs. Samboeren min jobber på sjøen og kommer ikke hjem før om en måned. Dermed må jeg dra alene på ultralyd, noe vi begge hadde håpet jeg skulle unngå. Men vi fikk selvfølgelig time når han er borte! Og han dro i går. Flaks! Det som plager meg er tanken på at noe er galt. Da har jeg ikke serlig lyst til å være alene. Men vi var på UL i uke 15 pga en blødning, og da var alt vel. Det er vel bare sånn at man blir litt skrullete og tenker " tenk hvis"... Er det noen som har noen erfaring med det? Og er det noen tips om hva jeg bør huske å spørre om?

Takker for alle tips!

Ja, jeg kunne tatt med en venninne, men det blir jo ikke det samme... Men vi har snakket mye om ultralyden, og det at noe kan være galt. Fikk tips om at det er lurt å ha gjort det, og ha reflektert over det at det kan være noe galt. Nå tror jeg jo innerst inne at alt er velstand og at den lille har det topp.

Får ikke tak i samboeren min fordi han seiler med en skute, og de har ikke dekning før dagen etter. Kanskje... Men jeg kan sende mail med bilder. Og snakke med han på lørdag. Og er det noe galt kan jeg nå han på en satelitt-telefon.

Takker for støtten, snuppå!

Hva med å ta med mamman din eller en søster eller noe da? Jeg ville ikke gått alene på første vanlige ultralyd, ikke bare fordi at noe kan være galt, men det er en veldig hyggelig opplevelse å dele med noen som du bryr deg om, selv om det ikke er første gangen du er på ul.

Husk å spør om kjønn hvis du lurer på det.

Lykke til. [:)][:)]

hei..
Ej va til ultralyd i veke 17 , sko egentli ikkje før i veke 18 men fekk skifta om på timen då mannen min sko på sjøen å ej ville ha me han .. :)

Men du he kje ei venninde elle noke so vil være me dej då? elle kansje mora di ? :)

Lykke til me ultralyd timen ivertfall :)

Hva med å ta med seg enten mor di eller mor hans??? De kommende bestemødrene hadde nok satt utrolig stor pris på å få være med...

Jeg å hadde samme problemet har vært på to ul, den ene gangen var venina mi med, og andre gangen var mamma med, er ikke det samme, men sånn er det nå bare med sjø menn....  er uansett kjekt å ha noen der, jeg filmet alt jeg da, med eget videokamera sånn at sambo får se når han kommer hjem[:D]
ordner seg

Jeg hadde tatt med en eller annen. Kjekt å være to. Hadde en venninne med på ultralyd idag (mannen er ved å ta studiene ferdig i Danmark) og det var kjekt å ha en å snakke med om det vi så. Også selvom alt var greit.

Skjønner deg veldig godt. Min mann jobber også på sjøen og er borte tre uker av gangen. Da vi fikk time til UL fikk vi også da han var ute. Jeg ringte og gav beskjed om at jeg ville ha han med, ikke noe problem fikk jeg beskjed om og timen ble utsatt til han kom hjem. Det er jo en mulighet for deg også.[:)] 

Jeg dror på Ul i morgen tidlig alene. Vi har flyttet til en annen by langt unna familie og venner i forbindelse med jobben til sambo, ellers hadde sikkert noen kunnet bli med på kort varsel. Men jeg er litt roligere nå. Fikk snakke med samboeren min, og de har nok dekning i morgen. Tror jeg kjente spark i går kveld da jeg hadde lagt meg, og i sted da jeg satt i bilen. Passer hvertfall til beskrivelsen av hvordan et spark skal kjennes ut! Kjempestas! Tror det skal gå bra i morgen jeg!

Takk for alle tips og råd!

typen min fikk heller ikkje være me på UL  (han va på sikkerhetskurs)
men har du ikkje nån andre som kan være me å støtte dæ. Æ tok me mæ mamma. men ei venninne går væl ann d å.

kan ikkje gi nån råd før ka du ska spørr om. æ glømte ailt når æ så nurke på skjermen, mamma sto å spurte å grov men hørte ikkje etter engang.

Da har jeg kommet hjem fra mitt livs hittil største og vakreste opplevelse!!! Alt var helt perfekt, og mest sansynlig er det en lien jente!!!

Jeg svever!!!!! [:D]

Så flott!!!!!!!!!!!

Back
Topp